Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Hypo spořitelna se brání celostátní inzercí

Externí autor4. 10. 2004

Hypo stavební spořitelna zvolila neobvyklou formu reakce na rozhodnutí Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže, který udělil stavebním spořitelnám na konci srpna pokuty za kartelovou dohodu. Hypo stavební spořitelna vydala v pátek 1. 10. v celostátním tisku inzertní dvoustranu “Veřejná odpověď”. Zde informuje čtenáře o podle ní mylných závěrech úřadu a nabádá, aby si klienti utvořili vlastní názor.
S rozhodnutím úřadu nesouhlasí všechny spořitelny a odmítají tvrzení, že by při stanovování výše poplatků někdy spolupracovaly ve vzájemné shodě se svými konkurenty. To také všechny deklarovaly vzápětí ve svých tiskových zprávách. Současně všechny podaly proti obvinění rozklad. “Hned po zveřejnění rozhodnutí jsme vydali tiskovou zprávu a snažili jsme se poskytnout informace novinářům,” říká Hana Vaněčková, tisková mluvčí Všeobecné stavební spořitelny KB. Stavební spořitelna ČS nezůstala jen u tiskových zpráv. “Minulý týden ve středu jsme uspořádali odborný seminář nejen pro novináře na téma přítomnost a budoucnost stavebního spoření v ČR, kde jsme se snažili problematiku vyjasnit,” vysvětluje Zdena Blechová z PR spořitelny. Semináře se účastnil i Tomáš Prouza, náměstek ministra financí ČR, nebo Ralf Conradi, předseda právního výboru Evropského sdružení stavebních spořitelen. Oficiální stanovisko vydala i Raiffeisen stavební spořitelna. “V emotivním období různých vyhlášení a PR kampaní jsme se však k danému tématu nevyjadřovali,” uvedl její marketingový ředitel Tomáš Vašáry.
ÚOHS v září nařídil zaplatit pokutu např. Českomoravské stavební spořitelně 228 milionů korun a Raiffeisen stavební spořitelně 42 milionů korun. Ministerstvo financí navíc uvažuje o změně zákona, aby lidé mohli měnit spořitelnu bez ztráty státní podpory. Proběhne-li legislativní proces bez problémů, mohl by začít platit od roku 2006.

-Radana Čechová-

×

Velké změny v Lidových novinách a Mafře

Starší článek

Zveřejněny nominace na Zlatou pecku

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Rohlik.cz

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Loni dosáhl Rohlik.cz obratu přes 300 milionů eur a měl kolem tři čtvrtě milionu zákazníků. Získané finanční zdroje použije Rohlik Group…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Lidé

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Knowlimits Group posiluje výzkumné oddělení. Na pozici research directora od začátku března proto nastupuje Zdeněk Kubena, který se…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více