Velké změny v Lidových novinách a Mafře

4. 10. 2004 09:10

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Ve vydavatelství Mafra a Lidové noviny, které mají stejného vlastníka, německou společnost Rheinisch-Bergische Verlagsgesellschaft, dochází k velkým změnám. V rámci integračního procesu zanikne vedení vydavatelství Lidové noviny (LN). Stávající ředitel vydavatelství LN Tomáš Vaněk tak přestane ke konci října tuto funkci vykonávat.
Současně by podle informa-cí M&M mělo dojít ke změnám v představenstvu Mafry. Gerd Kern, jenž byl dosud odpovědný za oblasti inzerce, distribuce a marketingu, bude zodpovědný pouze za inzerci deníků MF Dnes a Lidové noviny. Na integraci obou společností se pracuje delší dobu, v praxi to bude znamenat, že všechny vydavatelské činnosti obou deníků budou jednotné, např. distribuce, inzerce či marketing. Probíhající změny však mají dosáhnout pouze na manažerskou úroveň. To, že by mělo dojít také k integraci obou deníků, Tomáš Vaněk vyloučil. „To v žádném případě, redakce se tyto změny netýkají,“ uvedl. Cílem změn má být údajně vylepšení organizace společnosti a posílení vydavatelské pozice.

-Martina Vojtěchovská-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.