Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Bratislava s peoplemetry

Redakce MAM15. 10. 2004

Na Slovensku se v pátek spouští oficiální provoz elektronického měření sledovanosti televizí. Testovací provoz 800 nainstalovaných přístrojů běží již od poloviny září. “Během měsíce jsme dolaďovali některé procesy, upravili strukturu panelu. Testování ale splnilo svůj účel,” řekl Andrej Vallo ze společnosti TNS SK, která měřiče instalovala.
Na zavedení peoplemetrů se dohodly všechny čtyři celoplošné slovenské televize STV, Markíza, JOJ a TA3 koncem letošního ledna. Příchod peoplemetrů považují odborníci v letošním roce za jednu z nejvýznamnějších událostí na mediálním trhu. Může mít vliv také na rozdělení reklamního koláče v objemu 2,5 miliardy slovenských korun, kde má nyní největší podíl Markíza.
Ještě před zavedením peoplemetrů se vedení všech televizí vyjádřilo, že budou pružně reagovat na výsledky měření sledovanosti a to jak programovými, tak personálními změnami. V boji o co nejvyšší přízeň diváků již televize kromě zpravodajské TA3 začaly bojovat – nasadily atraktivnější filmy a reality show, což je na slovenském trhu nový programový prvek. Změn se dočkalo také zpravodajství.
Spuštění projektu si vyžádá náklady zhruba 55 milionů slovenských korun. Slovensko patří k posledním členským zemím Evropské unie, které měřilo sledovanost takzvanou deníčkovou metodou. Tento způsob ale patří k méně přesným, peoplemetry navíc umožní získat více údajů. Zadavatelé tak mohou efektivněji plánovat reklamní kampaně, případně je upravit, protože výsledky budou mít k dispozici už za několik hodin.
V EU je peoplemetrové měření standardním způsobem zjišťování sledovanosti, v České republice se provádí od června 1996.

×

OSA hraje o milióny korun

Starší článek

Začalo klání o cenu Prix Europa

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více