Bontonland útočí s DVD

20. 10. 2004 00:10

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Největší prodejní plochu, vyhrazenou výhradně DVD nosičům, otevřela ve svém největším obchodě Megastore Koruna v Praze minulý týden společnost Bontonland, která v České republice vlastní přes dvě desítky prodejních míst. „Na ploše 300 čtverečních metrů nabízíme prakticky veškerou produkci na DVD nosičích, což představuje asi 2500 filmových titulů,“ uvedl majitel Bontonlandu Miloš Petana, který spolu se skupinou investorů obchodní síť letos na jaře odkoupil od holdingu Bonton.
Spolu se změnou sortimentu Bontonland hodlá expandovat do dalších měst. Společnost do konce září 2004 prodala takřka 100 tisíc DVD nosičů. Digitální videodisky a počítačové hry se do budoucna mají stát páteří sortimentu Bontonlandu, jehož podíl na trhu činí 12 procent.

Hospodářské noviny, 20. 10. 2004, autor: (abo)

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.