Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Asociace PPP má hájit zájmy firem

Redakce MAM26. 10. 2004

V listopadu vznikne v České republice asociace Public Private Partnership (PPP), která bude hájit zájmy soukromých firem při spolupráci se státem. Jejími členy bude více než 50 předních firem ze stavebnictví, bankovnictví, poradenství či právních služeb, řekl Marcel Babczynski z České spořitelny.
Na založení asociace se společnosti dohodly na jednání, které se uskutečnilo minulý pátek. “Vypořádali jsme zároveň připomínky k návrhu stanov a dohodli se na dalším postupu směřujícímu k založení asociace,” řekl Babczynski.
Mezi zakládajícími členy jsou kromě spořitelny také Komerční banka, ČSOB, HVB Bank nebo Citibank. Ze stavebních společností jsou zastoupeny mimo jiné Skanska, Metrostav, Hochtief, SMP nebo ŽS Brno. Mezi poradenskými firmami se objevují KPMG, Deloitte, PWC, WS Atkins, EC Harris nebo Euroconsult, z právnických společností například Johnson&Kramařík, Lovells, White&Case nebo Balcar Polanský Norton Rose.
Spolupráce státu a soukromých firem by měla v České republice začít za několik měsíců. Stát chce společnostem přenechat stavby a provozování silnic, nemocnic nebo čistíren odpadních vod a projekty splácet po jejich dokončení. Fond národního majetku a ministerstvo financí již kvůli tomu založily státní PPP centrum, v jehož čele stanul náměstek FNM Filip Drapák.
Do konce září byly předloženy pilotní projekty, na nichž by měly začít práce v únoru příštího roku. V červnu mají podle plánu ministerstva financí začít práce na druhé vlně projektů, předložených do konce ledna. V příštích dvou letech by mohly soukromé firmy do zakázek státu investovat asi 15 až 30 miliard korun ročně, odhaduje Fond národního majetku. V době, kdy se celý systém rozjede a zapojí se do něj kraje a obce, by to mohlo být až 50 miliard korun ročně.

×

Nejhodnotnější německou značkou je DaimlerChrysler

Starší článek

Obchod a prodej Telecomu bude řídit George Makowski

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více