Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Zisk JCDecaux stoupl

Redakce MAM15. 9. 2004

Reklamní společnosti JCDecaux narostl v prvním pololetí zisk o 48 procent díky zlepšení situace na reklamním trhu a novým kontraktům. Čistý zisk do konce června se zvýšil na 27,9 milionu eur z loňských srovnatelných 18,8 milionu eur. Společnost je druhým největším poskytovatelem venkovní reklamy na světě.
Provozní zisk se zvýšil o 13,6 procenta na 125 milionů eur. Tržby stouply o 4,5 procenta. K nárůstu přispěla hlavně poptávka po reklamě v dopravních prostředcích a na nich. Posílily i klíčové aktivity, tedy poskytování reklamy prostřednictvím venkovních reklamních poutačů, jako jsou autobusové zastávky nebo veřejné záchodky.
Firma očekává růst i za celý letošní rok, protože evropský trh začíná vykazovat známky oživení. Růst tržeb by se měl pohybovat spíše na horní hranici původního odhadu, který počítal se zvýšením o tři až pět procent, napsala agentura Reuters.
Společnost JCDecaux působí také v Česku. V Praze se podle smlouvy s magistrátem stará o městský mobiliář.

Zavřít reklamu

Za špičkového PR konzultanta se platí až 7 500 Kč za hodinu

Starší článek

Při stahování filmů z internetu předhonilo porno večerníčky

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: TV Nova

Návrat legend i novinky chystá Nova na podzim. Bude pět hraných seriálů i nový Masterchef

Nova odvysílá závěrečnou řadu populární Policie Modrava, druhou řadu loňského hitu Pan profesor s Vojtěchem Dykem, další sérii reality show MasterChef či…
11. 8. 202211. 8. 2022
Média

Media projekt ukazuje stabilní čtenost tisku

Tiskové tituly i přes rostoucí inflaci oslovují většinu populace. Čte je osm z deseti obyvatel ČR, ukazují data Media projektu za 3. čtvrtletí 2021 až 2.
11. 8. 202211. 8. 2022
Marketing

Mohou značky růst i v dobách inflace?

Česká republika zažívá nejvyšší inflaci od roku 1993. Lidé mají hlouběji do kapsy a značky jsou už poněkolikáté za posledních dvacet let v extrémně těžké…
11. 8. 202211. 8. 2022
Kampaně

Už vás válka unavuje? Co kdyby to vzdaly ikony svobody a harmonie

Projekt ukrajinské Leo Burnett ze sítě Publicis Groupe působivě reaguje na „únavový syndrom“ ze zpráv o pokračující ruské invazi v zemi.
11. 8. 202211. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.