Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Za televizi na internetu se bude v Německu možná platit

Redakce MAM24. 9. 2004

Pokud budou chtít obyvatelé Německa sledovat některý z televizních programů prostřednictvím internetu a svého počítače, budou si to muset zaplatit. Zpravodajský server Ananova napsal, že o zavedení licencí k tomuto druhu sledování televize se v Německu vážně uvažuje.
Německý úřad, který poskytuje televizní a rozhlasové licence, začal osobní počítače považovat za prostředek ke sledování televize. Zpoplatnění sledování televizních programů na monitoru počítače by tedy mohlo přijít v nepříliš vzdálené budoucnosti, zřejmě již od roku 2007.
Poplatek se bude vybírat bez ohledu na to, zda bude počítač schopen přijímat rozhlasový a televizní signál, tedy zda v něm bude tzv. televizní karta. Od roku 2007 by tedy měli platit licenci za sledování televize na počítači všichni, kteří budou mít připojení na internet.
Většina domácností v Německu už za rozhlas a televizi platí, návrh platit za sledování televize přes internet by se ale mohl stát drahou záležitostí pro podniky, protože ty jsou většinou k internetu běžně připojeny. Na internet spoléhá většina kanceláří, kterým tak po zavedení licencí vzrostou náklady.
Úřad ale zatím nerozhodl o způsobu, kterým se budou poplatky za sledování televize přes internet vybírat.

×

Sony podepsala dohodu o převzetí filmového studia MGM

Starší článek

Sněmovna stranám povolí rozhlas a TV

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více