Více než polovina internetové populace hledá informace o lécích

3. 9. 2004 10:09

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Informace o lécích, vitamínech a léčivých prostředcích vyhledává na zdravotnických webových stránkách 55 procent internetové populace, informovala agentura GfK.
Dvě třetiny zájemců se obracejí na obecné zdravotnické portály. Dvě pětiny osob vyhledávají internetové stránky farmaceutických firem. Více než čtvrtina využívá nabídku internetových prezentací konkrétních produktů.
Největší zájem mají internetoví uživatelé o vitamíny, léčbu nachlazení, problematiku léčby bolestí a alergií. Ženy získávají na internetu také informace o léčbě gynekologických potíží.
Společnost GfK Praha uskutečnila svůj průzkum v srpnu a zúčastnilo se ho 500 internetových uživatelů z celé České republiky.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.