Informace o lécích, vitamínech a léčivých prostředcích vyhledává na zdravotnických webových stránkách 55 procent internetové populace, informovala agentura GfK.
Dvě třetiny zájemců se obracejí na obecné zdravotnické portály. Dvě pětiny osob vyhledávají internetové stránky farmaceutických firem. Více než čtvrtina využívá nabídku internetových prezentací konkrétních produktů.
Největší zájem mají internetoví uživatelé o vitamíny, léčbu nachlazení, problematiku léčby bolestí a alergií. Ženy získávají na internetu také informace o léčbě gynekologických potíží.
Společnost GfK Praha uskutečnila svůj průzkum v srpnu a zúčastnilo se ho 500 internetových uživatelů z celé České republiky.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).