Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Vedení STV očekává od SuperStar velkou show a velké peníze

Redakce MAM3. 9. 2004

Velkou show, velký zájem diváků a velké příjmy z reklamy očekává vedení veřejnoprávní Slovenské televize od uvedení pořadu “Slovensko hledá SuperStar”, který se začne vysílat koncem října. “Jsem přesvědčen, že tento projekt bude velmi úspěšný a že Slovenská televize s ním obstojí v soutěži o diváka s komerčními stanicemi,” řekl ústřední ředitel Slovenské televize Richard Rybníček.
Přestože jde o velice náročný projekt, který bude stát kolem sta milionů korun, nemá obavy, že na něm Slovenská televize prodělá, anebo že ohrozí její hospodaření.
Rybníček stejně tak odmítl kritické hlasy, podle nichž takový pořad na obrazovky veřejnoprávní televize nepatří. “Podobný typ pořadů vysílaly veřejnoprávní televize v různých evropských zemích a myslím si, že slovenské komerční televize dnes litují, že s tím nepřišly dřív,” poznamenal Rybníček o pořadu, s nímž měla v České republice velký úspěch komerční televize Nova.
Na Slovensku podle jeho slov vypukne na podzim peoplemetrová válka a STV, jak pevně věří, se právě díky superstar podaří přilákat mnoho diváků, zejména pak mladých. “Je jasné, že tento pořad nemá nějaké intelektuální ambice. Je to pořad, při kterém se mají bavit masy diváků, který má zvýšit sledovanost a vydělat peníze,” konstatoval Rybníček.
V České republice patřil pořad Česko hledá SuperStar spolu s nedělními Televizními novinami Novy trvale mezi nejsledovanější pořady. Sledovanost posledního dílu SuperStar koncem června činila 2,22 milionu lidí, což představuje 48 procent televizních diváků; v průměrné sledovanosti finále SuperStar překonalo i úspěšný boj českých fotbalistů proti Dánům.
Po prvním kole výběrového řízení v rámci připravované televizní reality show “Slovensko hledá SuperStar” zůstalo z téměř 700 východoslovenských adeptů na titul slovenské superstar už jen 150 lidí. Z prvního ze čtyř regionálních výběrů, který se uskutečňuje v těchto dnech v Košicích, však může postoupit dál pouze přibližně 20 pěveckých talentů. O tom, kteří z přihlášených to budou, dnes a v pátek rozhodne porota pod vedením hudebníka Laca Lučeniče; jejími členy jsou i zpěvák Pavol Habera, moderátor Julo Viršík a hudební kritička Lenka Slaná.
První díly pořadu začne STV vysílat koncem října. Na televizní diváky čeká 23 částí, které se budou vysílat každý týden, přičemž finále soutěže se uskuteční v polovině dubna příštího roku.

×

Filmové fanoušky osloví v 90 kinech “třítýdeník” Filmové listy

Starší článek

Na slovenském internetu vedl zoznam.sk před azet.sk a sme.sk

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více