Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

V srpnu lidé strávili před obrazovkami denně o sedm minut více

Redakce MAM21. 9. 2004

Každý dospělý divák strávil v srpnu před televizní obrazovkou v průměru tři hodiny a pět minut denně. To je o sedm minut více než v červenci. V hlavním vysílacím čase věnovali dospělí diváci televizním stanicím hodinu a 23 minut, což je o minutu více než v předchozím měsíci. V obou sledovaných časových úsecích je to delší čas než ve stejném období loni, vyplývá z měsíční zprávy o sledovanosti, kterou zveřejnila firma Mediaresearch na stránkách Asociace televizních organizací.
Dospělí diváci strávili letos v srpnu denně před televizními obrazovkami o 12 minut více než ve stejném měsíci 2003. To znamená nárůst o sedm procent. V hlavním vysílacím čase mezi 19:00 a 23:00 pak televizi věnovali o čtyři minuty, tedy pět procent, více času než v loňském srpnu.
Ve srovnání podílů celodenní sledovanosti si v srpnu polepšila na úkor ostatních celoplošných stanic ČT2. Její podíl vzrostl v srpnu více než dvojnásobně na 15,9 z 7,9 procenta. Nově klesl podíl na 39,6 z 43,9 procenta, Primě pak na 19,9 z 22,1 procenta. Podíl ČT1 činil 19,1 procenta oproti 20,4 procenta v červenci. “ČT2 vykázala nárůst podílu na sledovanosti v důsledku nepřetržitého vysílání letních olympijských her v Aténách,” uvádí autoři srpnové studie.
Obdobná situace nastala i ve srovnání podílů sledovanosti v hlavním vysílacím čase, neboť si polepšila jedině ČT2. Její podíl byl 14,4 procenta, což je o 6,7 procenta více než v červenci. Nově klesl podíl o 4,4 bodu na 40,8 procenta, podíl Primy byl nižší oproti červenci o 1,6 bodu a činil 21,4 procenta. Podíl ČT1 se snížil na 19,3 oproti 20 procentům v měsíci předtím.

×

Vyšlo první číslo týdeníku Czech Bussines Weekly

Starší článek

Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 9. září 2004

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více