Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

V nákupu médií zřejmě přijdou velké změny

Redakce MAM20. 9. 2004

Tím, že komunikační skupina WPP koupila skupinu Grey Worldwide, došlo ke změně pozic síťových agentur, které obstarávají nákup médií. Nákupní pool skupiny WPP – Group M, jejž tvoří mediální agentury Mediaedge:cia a MindShare, se totiž rozrostl o mediální agenturu MediaCom, která dosud patřila pod Grey. Podle revidované zprávy agentury RECMA tak zaujímá Group M největší, 29% podíl na trhu. Zajímavé bude sledovat, jak tato událost ovlivní český mediální trh. Podle ředitele české pobočky agentury Mediaedge:cia Davida Lhoty pravděpodobně MediaCom posílí Group M, jenž dojednává celoroční agenturní smlouvy vůči médiím, i u nás. Předpokládá ale, že v případě MediaComu nepůjde o fúzi podobnou té, kterou před rokem a půl prošly agentury CIA a The Media Edge. David Lhota ale upozornil, že událost je zatím příliš čerstvá a kroky, které budou následovat, zatím komentovat nemůže. MediaCom má v současnosti uzavřenou spolupráci s agenturou OMD, která probíhá formou sdíleného nákupu médií. Celosvětové změny zřejmě ovlivní i nákup médií u mediálních agentur skupiny Publicis. Tato společnost předminulý týden oznámila, že vytvoří globální management pro evropský trh, jenž posílí mediální operace agentur ZenithOptimedia a Starcom MediaVest Group. Publicis tím tak vůbec poprvé naznačil, že uvažuje o spojení nákupu u těchto dvou agentur. Ředitel české pobočky Starcomu Zbyněk Gabriel zatím nechtěl komentovat, co tento krok bude znamenat pro český trh, uvedl pouze, že celá věc je v současnosti v jednání.

-Martina Vojtěchovská-

×

Zemřel jeden z nejuznávanějších fotografů Eddie Adams

Starší článek

Glamour nebude

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více