V podílu sledovanosti v hlavním vysílacím čase si minulý týden polepšily program ČT2 a televize Nova. Podíl druhého programu ČT se zvýšil o 1,8 bodu na 8,9 procenta, Nova zaznamenala nárůst o 0,2 procentního bodu na 45 procent. Podíl ČT1 na sledovanosti v hlavním čase se snížil o 1,1 bodu na 21 procent, podíl Primy klesl na 20,8 z 21,2 procenta. Vyplývá to z údajů, jež na základě peoplemetrového měření firmy Mediaresearch zveřejnila Asociace televizních organizací (ATO).
Ve srovnání podílů na celodenní sledovanosti si polepšily ČT2 a Prima. ČT2 vzrostl podíl o 1,4 bodu na 8,7 procenta, Primě pak o 0,2 procentního bodu na 20,7 procenta. Nově poklesl podíl na 42,9 z 44,1 procenta. Podíl ČT1 činil minulý týden 21,7 procenta oproti 22 procentům v předminulém týdnu.
Ze 20 nejsledovanějších programů jich 19 odvysílala Nova. Nejvíce diváků mělo zájem o nedělní Televizní noviny, které sledovalo 3,02 milionu diváků, tedy 35,6 procenta dospělých. Na 9. místě žebříčku nejsledovanějších pořadů ze všech celoplošných televizí se umístil nejsledovanější pořad ČT1. Tím byl druhý díl seriálového cyklu Náměstíčko, který v pondělí večer zhlédlo 2,3 milionu osob, což je 27,1 procenta dospělé populace.
Také na Primě měl největší úspěch původní seriál. Úterní díl ságy Rodinná pouta si nenechalo ujít 1,62 milionu diváků, tedy 19,1 procenta dospělých. Z pořadů ČT2 nejvíce pozornosti přilákal nedělní Teleautomat, na nějž se dívalo 653 000 diváků, tedy 7,7 procent dospělé populace.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?