V anketě posluchačů rozhlasu zvítězila píseň skupiny Kamelot

23. 9. 2004 09:09

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Píseň Země antilop od skupiny Kamelot vyhodnotili rozhlasoví posluchači jako nejpopulárnější skladbu z oblasti folku a country. Vyplynulo to z ankety, kterou letos již potřetí uspořádal Český rozhlas (ČRo) 1 – Radiožurnál. Posluchači vybírali z žebříčku nejhranějších skladeb žánru ve všech českých rádiích. „Do ankety přišlo přes 10 000 hlasů,“ řekl Roman Jansta ze spolupořádající agentury Musica Bohemica.
Na dalších příčkách se umístily skladby Cesty toulavý od Michala Tučného, Slunéčko z repertoáru Čechomoru a písně Bože můj od Vlasty Redla a Krupobití Jaromíra Nohavici.
V anketě nazvané Zlatý tucet folk a country mohli lidé hlasovat během prázdnin. Hlasovali prostřednictvím textových SMS zpráv zasílaných z mobilních telefonů nebo e-mailem na internetový portál Seznam.
Výsledky ankety byly vyhlášeny v úterý na ceremoniálu v Paláci Blaník v Praze, jehož přímý přenos odvysílal ČRo 1 – Radiožurnál. Stejná stanice pořad v repríze odvysílá znovu 5. října.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.