Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

UPC zdvojnásobí rychlost připojení přes internet, ceny nemění

Redakce MAM9. 9. 2004

Kabelová firma UPC zvýší rychlost připojení k internetu přes svou síť kabelové televize na dvojnásobek, ceny však nezmění. Základní nabídka připojení tak bude od pondělí začínat 1,536 megabitu za sekundu namísto dosavadních 768 kbit/s, a to za 1224 korun, sdělil mluvčí firmy František Malina.
UPC se tak vydala opačným směrem, než většina poskytovatelů vysokorychlostního internetového připojení v poslední době. Další kabelová firma Karneval tento týden oznámila snížení rychlosti základní nabídky připojení z 1000 kbit/s na 150 kbit/s při poklesu ceny z téměř 1300 na 690 Kč. Telecom v srpnu zavedl u konkurenční služby připojení přes telefonní linku prostřednictvím ADSL poloviční rychlost 256 kbit/s za téměř 620 korun. UPC pomalejší a levnější internet zatím testuje.
“Navýšení rychlosti internetu chello při stejných cenách ukazuje na možnosti širokopásmových kabelových sítí,” uvedl generální ředitel Václav Bartoň. Služba je dostupná pro 300 000 domácností v Praze, Brně a Liberci. Pokud uživatel přenese více než 20 gigabajtů dat za měsíc, firma mu připojení zpomalí. U rychlejší varianty tři megabity/s je datový limit dvojnásobný.
Největší tuzemská kabelová firma UPCV má přes 360 000 klientů a poskytuje přístup na internet přes rozvody kabelové televize více než 30 000 zákazníků.

×

RRTV udělila licenci HBO pro Polsko, Slovinsko a Chorvatsko

Starší článek

Billboardy o Grossově upřímnosti stály ČSSD miliony

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Portu

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více