Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

T-Mobile nesmí kvůli odporu Eurotelu používat názvy tarifů Relax

Redakce MAM13. 9. 2004

Mobilní operátor T-Mobile musel kvůli stížnosti konkurenčního Eurotelu změnit názvy svých tarifů Relax. Eurotel začal název Relax již dříve používat u dvou z osmi svých tarifů a proto požádal soud o předběžné opatření, kterým by T- Mobilu používání označení do vyřešení sporu pozastavil. Oznámil to T-Mobile v tiskové zprávě.
T-Mobile, jehož stejnojmenná mateřská skupina označení tarifů Relax běžně používá, bude nové své tarify označovat písmenem T, za kterým bude počet volných minut, které mohou uživatelé provolat.
“Chápeme, že podnikání má svá tvrdá pravidla, ale přesto nás postup konkurence mrzí,” uvedl ředitel marketingu Jiří Dvorjančanský. Podle něj firma od začátku o celé situaci věděla a proto pro označení cenových programů důsledně použila celé spojení T-Mobile Relax. Názvy tak nemohli být zaměňovány za Eurotel Relax nebo Eurotel Relax Plus.
Kromě úpravy názvu zůstanou všechny ostatní parametry nových tarifních programů stejné, v platnosti zůstávají také všechny smlouvy uzavřené s původními názvy tarifních programů. “Měníme rozjeté reklamní kampaně a některé další materiály, vztahující se k novým tarifům,” dodal Dvorjančanský.
T-Mobile měl v pololetí 4,075 milionu zákazníků. Majoritní podíl 60,8 procenta v T-Mobile vlastní stejnojmenná dceřiná firma Deutsche Telekomu. Na českém trhu je přes 9,9 milionu aktivních mobilních telefonů. Eurotel má přes 4,3 milionu zákazníků.

×

Veletrhy Brno pomůžou krajům

Starší článek

Britský Sun omezí články na internetu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více