T-Mobile nesmí kvůli odporu Eurotelu používat názvy tarifů Relax

13. 9. 2004 12:09

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

Mobilní operátor T-Mobile musel kvůli stížnosti konkurenčního Eurotelu změnit názvy svých tarifů Relax. Eurotel začal název Relax již dříve používat u dvou z osmi svých tarifů a proto požádal soud o předběžné opatření, kterým by T- Mobilu používání označení do vyřešení sporu pozastavil. Oznámil to T-Mobile v tiskové zprávě.
T-Mobile, jehož stejnojmenná mateřská skupina označení tarifů Relax běžně používá, bude nové své tarify označovat písmenem T, za kterým bude počet volných minut, které mohou uživatelé provolat.
„Chápeme, že podnikání má svá tvrdá pravidla, ale přesto nás postup konkurence mrzí,“ uvedl ředitel marketingu Jiří Dvorjančanský. Podle něj firma od začátku o celé situaci věděla a proto pro označení cenových programů důsledně použila celé spojení T-Mobile Relax. Názvy tak nemohli být zaměňovány za Eurotel Relax nebo Eurotel Relax Plus.
Kromě úpravy názvu zůstanou všechny ostatní parametry nových tarifních programů stejné, v platnosti zůstávají také všechny smlouvy uzavřené s původními názvy tarifních programů. „Měníme rozjeté reklamní kampaně a některé další materiály, vztahující se k novým tarifům,“ dodal Dvorjančanský.
T-Mobile měl v pololetí 4,075 milionu zákazníků. Majoritní podíl 60,8 procenta v T-Mobile vlastní stejnojmenná dceřiná firma Deutsche Telekomu. Na českém trhu je přes 9,9 milionu aktivních mobilních telefonů. Eurotel má přes 4,3 milionu zákazníků.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.