Mobilní operátor T-Mobile musel kvůli stížnosti konkurenčního Eurotelu změnit názvy svých tarifů Relax. Eurotel začal název Relax již dříve používat u dvou z osmi svých tarifů a proto požádal soud o předběžné opatření, kterým by T- Mobilu používání označení do vyřešení sporu pozastavil. Oznámil to T-Mobile v tiskové zprávě.
T-Mobile, jehož stejnojmenná mateřská skupina označení tarifů Relax běžně používá, bude nové své tarify označovat písmenem T, za kterým bude počet volných minut, které mohou uživatelé provolat.
„Chápeme, že podnikání má svá tvrdá pravidla, ale přesto nás postup konkurence mrzí,“ uvedl ředitel marketingu Jiří Dvorjančanský. Podle něj firma od začátku o celé situaci věděla a proto pro označení cenových programů důsledně použila celé spojení T-Mobile Relax. Názvy tak nemohli být zaměňovány za Eurotel Relax nebo Eurotel Relax Plus.
Kromě úpravy názvu zůstanou všechny ostatní parametry nových tarifních programů stejné, v platnosti zůstávají také všechny smlouvy uzavřené s původními názvy tarifních programů. „Měníme rozjeté reklamní kampaně a některé další materiály, vztahující se k novým tarifům,“ dodal Dvorjančanský.
T-Mobile měl v pololetí 4,075 milionu zákazníků. Majoritní podíl 60,8 procenta v T-Mobile vlastní stejnojmenná dceřiná firma Deutsche Telekomu. Na českém trhu je přes 9,9 milionu aktivních mobilních telefonů. Eurotel má přes 4,3 milionu zákazníků.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?