Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

SuperStar: na lov vyrážejí další společnosti

Redakce MAM22. 9. 2004

Finalisté pořadu Česko hledá SuperStar představují i po třech měsících od skončení soutěže žádané zboží. V pondělí 20. září vypršela opce společnosti BMG, která ji opravňovala vydat desku kterékoliv z nich. S deskou u této firmy mohou počítat minimálně tři. Ti finalisté, kteří zůstali na ocet, již mohou vážně zvažovat nabídky dalších firem.
“Zájem ostatních nahrávacích společností je velký. V současné době zvažujeme všechny nabídky, nechceme získat smlouvy hned. Dobré by bylo, kdyby se vydávání jednotlivých nahrávek rozprostřelo v čase,” uvedl Honza Musil z agentury Scream Artist Management, která exkluzívně zastupuje Sámera Issu, Martinu Balogovou, Standu Dolinka a Petra Poláčka.
Podobný zájem registruje i agentura 6P, která zastupuje Šárku Vaňkovou a Juliana Záhorovského. “Více prozradíme za týden,” řekl majitel 6P Petr Novotný.
Gramofirmy si přitom mohou vybírat pouze z části finálové desítky. Smlouvu s BMG již mají jistou Aneta Langerová, Sámer Issa a Šárka Vaňková, v hledáčku jsou i další finalisté. “Oslovili jsme další SuperStar, o koho se jedná ovšem prozradíme na konci tohoto týdne,” sdělila marketinková ředitelka BMG Romana Pašková. Podle některých informací se mělo jednat o Tomáše Savku a Martinu Balogovou. “To nemohu komentovat,” uvedla Pašková. Petra Páchová již před časem prozradila, že nabídku dostala od firmy Universal Music.
Vysoký zájem je logický, v prodejích SuperStar se začaly točit desítky miliónů korun. V České republice stejně jako v ostatních zemích, kde se talentová show Pop Idol vysílala, se totiž podařilo udělat z hudebních nahrávek finalistů velice lukrativní zboží, které hýbe celým hudebním trhem.
Společná nahrávka všech deseti finalistů z konce června okupovala během léta první místo oficiální hitparády české sekce Mezinárodní federace fonografického průmyslu (IFPI), podle vyjádření BMG se jí dosud prodalo kolem 95 tisíc kusů. Z první příčky ji v uplynulém týdnu vytlačila až debutová deska první SuperStar Anety Langerové Spousta andělů, která zaznamenala raketový start.
“Alba Anety jsme na základě objednávek obchodů vyskladnili přes padesát tisíc kusů. Podle informací od našich obchodních zástupců se toto množství brzy prodá,” potvrdil ředitel BMG Milan Herman. Ten přitom na začátku soutěže tipoval, že pro SuperStar v Česku by neměl být problém prodat přes 30 tisíc desek.
Podobný úspěch měly i zahraniční SuperStar. První britský Pop Idol Will Young prodal za první týden 1,2 miliónu kusů svého debutového singlu, německý vítěz Alexander Klaws prodal svého singlu za prvních sedm dní jen o 100 tisíc kusů méně.
Pro český hudební průmysl znamenaly nahrávky superhvězd dlouho očekávané oživení. V první polovině roku firmy poprvé po několika letech zaznamenaly nárůst prodejů. “Tento vývoj byl hlavně způsoben rekordními prodeji SuperStar,” komentoval před časem ředitel české IFPI Karel Kučera.
Samotné gramofirmy se o nabídkách nechtějí podrobněji bavit. Konkrétnější nejsou ani šéfové společností, které jednotlivé interprety zastupují. “Standa Dolinek i Peter Poláček si vybírají z více nabídek, nechceme prozrazovat, o jaké firmy se jedná,” řekl Musil. “Julián Záhorovský obdržel tři nabídky,” sdělil Novotný.

Hospodářské noviny, 22. 9. 2004, autor: Aleš Borovan

×

Reuters si stěžuje na zásah novin do své zprávy

Starší článek

V hlavním čase si minulý týden polepšily ČT2 a Nova

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Fakulta strojní VŠB-TUO

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20214. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Newsletter

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

Online market Tomato.cz vsadí na ceny i nabídku netradičních potravin

Do rychle rostoucího segmentu online prodeje a rozvozu potravin a drogerie vstupuje nový hráč, který chce vyzvat dosavadní hegemony Rohlik.cz…
4. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více