Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Sony Ericsson a Financial Times s ekonomickým zpravodajstvím

Redakce MAM21. 9. 2004

Britský ekonomický deník Financial Times a komunikační společnost Sony Ericsson oznámily zahájení společného globálního ekonomického zpravodajského servisu pro mobilní telefony. Služba bude k dispozici od středy a obsahuje vedle zpráv také komentáře a analýzy listu.
Systém umožňuje využít plně malé displeje vybraných telefonů Sony Ericsson. Aktualizuje se automaticky. Předplatné na 30 dní bylo stanoveno na pět eur nebo pět dolarů.
Zpravodajství je již po léta jedním z nosných prvků nabídky telekomunikačních společností a jejich mediálních partnerů, včetně řady partnerských dohod v České republice. Nejdříve se distribuovalo prostřednictvím krátkých textových zpráv SMS, následovala v omezené míře technologie WAP a nyní se pracuje na různých možnostech multimediálního zpravodajství.

×

CBS lituje, že vysílala pořad s pochybnými dokumenty

Starší článek

Reuters si stěžuje na zásah novin do své zprávy

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více