Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Růst výdajů na televizní reklamu v Německu v srpnu zpomalil

Redakce MAM15. 9. 2004

Hrubé výdaje na televizní reklamu v Německu se v srpnu meziročně zvýšily o 1,3 procenta na 439 milionů eur. Jejich růst tak zpomalil ve srovnání s prvními sedmi měsíci letošního roku. Oznámila to výzkumná společnost Nielsen Media Research.
V období od ledna do srpna výdaje stouply o 3,9 procenta na 4,6 miliardy eur. Údaje o hrubých výdajích vycházejí z publikované ceny reklamy a neberou v úvahu slevy, barterové smlouvy ani vlastní reklamu televizních stanic. Čisté výdaje se v Německu obvykle pohybují na úrovni 50 až 60 procent hrubých výdajů.
Největší německá komerční televize ProSiebenSat.1 Media minulý měsíc oznámila, že její tržby ve druhém čtvrtletí stouply o šest procent. Současně zvýšila svůj odhad růstu čistých tržeb z prodeje reklamy v Německu pro celý letošní rok na dvě procenta.
Německé televize, včetně ProSieben a jejího hlavního konkurenta RTL Group, zaznamenaly od roku 2000 pokles ročních tržeb z prodeje reklamy o 20 procent. Německá ekonomika se totiž dostala do recese, co snížilo výdaje na inzerci, připomíná agentura Reuters.

×

Digitalizace vstupuje do kin

Starší článek

V říjnu má začít vysílat televize TV1EU

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více