Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Rozhodování čtvrtiny voličů může ovlivnit debata Bush-Kerry

Redakce MAM27. 9. 2004

Každý čtvrtý americký volič se rozhodne mezi letošními uchazeči o prezidentský úřad Georgem Bushem a Johnem Kerrym až podle vyznění tří jejich televizních debat. Vyplynulo to z výsledků průzkumu veřejného mínění televizní stanice CBS.
Průzkum ukázal, že vyznění debat bude rozhodujícím faktorem při rozhodování pro 27 procent registrovaných voličů. Sedmdesát procent voličů uvedlo, že je debaty neovlivní. Tři procenta se nevyjádřila. V anketě uspořádané mezi 20. a 22. zářím odpovídalo 1083 osob.
První debata věnovaná zahraniční politice bude 30. září ve floridské Miami. Druhá, která se bude zabývat obecnými tématy, se uskuteční 8. října v St. Louis (Missouri). Třetí debata, která se bude konat 13. října v arizonské Tempe, se zaměří na domácí politiku. Prezidentské volby se uskuteční 2. listopadu.
Počet nerozhodnutých voličů je vyšší než před volbami v roce 2000, kdy na stejný dotaz před televizním duelem George Bushe a Alberta Gorea vyjádřilo ochotu nechat se ovlivnit řečnickým a argumentačním uměním prezidentských kandidátů 24 procent registrovaných voličů.
CBS v průzkumu dále zjistila, že pro Bushe chce hlasovat 49 procent voličů, pro jeho vyzyvatele z řad demokratů Kerryho 41 procent voličů. Nezávislý kandidát Ralph Nader získal dvě procenta příznivců.

×

Nobelův výbor zvažuje přísnější utajení, mediální show odmítá

Starší článek

ČNB povolila Monetku

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Pixabay.com

Austrálie má svůj bič na Google a Facebook

Australský parlament schválil hojně diskutovaný zákon, který přiměje technologické firmy platit vydavatelům za obsah. Jedná se o celosvětově doposud…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

VIDEO: Televizní spot pro Astrid natáčeli starou analogovou kamerou

Agentura Brain One natočila kampaň pro novou řadu produktů značky Astrid na analogovou kameru. Hlavní hrdinky spotu je pak vyobrazena ve snovém…
25. 2. 202125. 2. 2021
Newsletter

Problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenž teď to vypadá,…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

Hollandia představí novou komunikaci zmrzlin: „Jogurt tak dobrej, až …

Jogurtová značka Hollandia se chce více zaměřit na image svých zmrzlin. Ty sice vyrábí už několik let, ale až nyní budou mít ucelený, modernější…
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více