Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Reklama má přilákat Poláky na severní Moravu

Redakce MAM14. 9. 2004

Agentura CzechTourism chce přilákat polské turisty na severní Moravu. Připravila proto velkou reklamní kampaň, která v polských médiích i na billboardech odstartuje na začátku příštího roku. Bude zaměřena hlavně na Poláky, kteří Moravskoslezským krajem projíždějí při svých cestách k moři a do Alp, řekl ředitel CzechTourismu David Gladiš.
“Chceme polským turistům ukázat, že v Moravskoslezském kraji je dost hezkých míst, kde se mohou na pár dní zastavit a utratit peníze. Podnikatelé by mohli větší příliv turistů pocítit už během příští letní sezony,” řekl Gladiš. Územím podle něj projede každoročně několik set tisíc Poláků.
I když bude reklama propagovat celou republiku, zaměří se především na území severní Moravy. “Cestu přes Ostravu využívá nejvíce polských cestovatelů,” vysvětlil Gladiš.
Potíže zatím dělá tvůrcům kampaně rozhodnutí, jaké území představí jako dominantu kraje. “Vypadá to, že se rozhodneme pro dřevěné lidové kostelíky v Beskydech a rekreační areál na Pustevnách, v televizním šotu by se měl objevit i kunínský zámek nebo historické centrum Štramberka s Trůbou,” řekl Gladiš.
Kampaň bude stát kolem 27 milionů korun, hrazena by měla být z fondů Evropské unie.

×

Třetina mužů a desetina žen pije jednou měsíčně nadměrně

Starší článek

Praha: Prodejci nesmějí mít před obchody ani vyobrazení věcí

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Fakulta strojní VŠB-TUO

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20214. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Newsletter

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

Online market Tomato.cz vsadí na ceny i nabídku netradičních potravin

Do rychle rostoucího segmentu online prodeje a rozvozu potravin a drogerie vstupuje nový hráč, který chce vyzvat dosavadní hegemony Rohlik.cz…
4. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více