Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Ředitel ČT rozdělí útvar výroby a techniky na dva samostatné

Redakce MAM9. 9. 2004

Útvar výroby a techniky České televize bude rozdělen na dva samostatné. Vedením útvaru výroby hodlá generální ředitel ČT Jiří Janeček pověřit Václava Myslíka, do čela útvaru techniky by měl nastoupit Rudolf Pop. Současným vedoucím útvaru techniky a výroby je Petr Erben, který však z funkce k 30. září odchází.
“Rozdělení tohoto ohromného útvaru je předvojem k oddělení výrobce a vysílatele. Považuji to za systémové řešení, které může zjednodušit strukturu, která je tady poměrně složitá,” řekl Janeček na zasedání Rady ČT.
Erben byl šéfem útvaru techniky a výroby dva a půl roku. K odchodu se, jak již dříve uvedl, “čistě z osobních důvodů”. Předtím v ČT působil půl roku jako šéfproducent uměleckých pořadů. Do veřejnoprávní televize zamířil z Primy, předtím pracoval i pro televizi Nova.
Janeček od svého nástupu do funkce generálního ředitel ČT loni v červenci udělal řadu změn na vedoucích místech. Jednou z těch posledních je změna na místě programové ředitelky. Tou se od 1. července stala Eva Vrtišková, která ve funkci nahradila Markétu Luhanovou.

×

Příjmy od kongresových turistů letos porostou

Starší článek

Část obchodníků prodala kvůli chladnému létu méně kol

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více