Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Reality show Milionový pár sledovalo přes 1,6 milionu diváků

Redakce MAM17. 9. 2004

Úvodní díl první české reality show komerční televize Nova Milionový pár, jejímiž protagonisty jsou mladí lidé hledající životního partnera, sledovalo ve čtvrtek večer 1 614 000 lidí. Na show se dívalo téměř 40 lidí z každé stovky diváků, kteří měli zapnutou televizi, informovala Johana Indráková z Novy.
Ještě větší podíl na sledovanosti měla podle Indrákové Nova díky úvodnímu dílu nového seriálu Redakce z novinářského prostředí. Ten komerční televize odvysílala po Milionovém páru a sledovalo jej 51 diváků z každé stovky. Bylo to celkem více než 1,5 milionu lidí.
V reality show Milionový pár má nyní 24 mladých mužů a dívek vybraných z pěti stovek přihlášených zájemců možnost najít si svého partnera. Soutěžící budou po dobu tří měsíců společně bydlet v luxusním penzionu a plnit různé úkoly. Týdenní sestřih poté Nova odvysílá a diváci svým hlasováním rozhodnou, která dívka a který muž soutěž opustí.
Vítězný pár – pokud se po soutěži uskuteční jejich svatba a vydrží spolu žít celý rok – získá milion korun. O osudu soutěžících začnou diváci rozhodovat v příštím díle, který televize odvysílá 23. září.

×

Vozy Daewoo se budou od října prodávat jako Chevrolet

Starší článek

Oficiální česká hitparáda IFPI ČR – 38. týden 2004

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více