Reality show Milionový pár sledovalo přes 1,6 milionu diváků
Úvodní díl první české reality show komerční televize Nova Milionový pár, jejímiž protagonisty jsou mladí lidé hledající životního partnera, sledovalo ve čtvrtek večer 1 614 000 lidí. Na show se dívalo téměř 40 lidí z každé stovky diváků, kteří měli zapnutou televizi, informovala Johana Indráková z Novy.
Ještě větší podíl na sledovanosti měla podle Indrákové Nova díky úvodnímu dílu nového seriálu Redakce z novinářského prostředí. Ten komerční televize odvysílala po Milionovém páru a sledovalo jej 51 diváků z každé stovky. Bylo to celkem více než 1,5 milionu lidí.
V reality show Milionový pár má nyní 24 mladých mužů a dívek vybraných z pěti stovek přihlášených zájemců možnost najít si svého partnera. Soutěžící budou po dobu tří měsíců společně bydlet v luxusním penzionu a plnit různé úkoly. Týdenní sestřih poté Nova odvysílá a diváci svým hlasováním rozhodnou, která dívka a který muž soutěž opustí.
Vítězný pár – pokud se po soutěži uskuteční jejich svatba a vydrží spolu žít celý rok – získá milion korun. O osudu soutěžících začnou diváci rozhodovat v příštím díle, který televize odvysílá 23. září.