Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Rada pro reklamu neřeší spor o Korunní

Redakce MAM17. 9. 2004

Spor o televizní spot na minerální vodu Korunní patří před soud, Rada pro reklamu se jím nebude zabývat. Tak včera rozhodli členové arbitrážní komise rady, kteří posuzovali stížnost výrobce konkurenční minerální vody Magnésia – Karlovarské minerální vody – na údajně neetickou a klamavou reklamu, ve které se varuje před nepříznivými účinky zvýšené konzumace magnésia a dalších minerálů. Podle výkonného ředitele rady Zbyňka Roubala jde ale o klasický konkurenční boj. Distributor Korunní společnost Alphaduct kritiku ze strany Karlovarských minerálních vod odmítá. Tvrdí, že spot ještě před uvedením v televizi posoudili renomovaní právníci, kteří neměli nejmenší výhrady. Případ už řeší od června Krajský soud v Plzni, který v předběžném opatření šíření spotu zakázal. Distributor Korunní se však proti tomuto verdiktu odvolal k Vrchnímusoudu.

Hospodářské noviny, 17. 9. 2004, autor: (pet)

×

Za pololetí do ČR přicestovalo o čtvrtinu více turistů než loni

Starší článek

Seznam zveřejní nejrozšířenější viry

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter
Foto: Youtube.com | Fevoluce

VIDEO: „Na jihu to mám v Malíku“. Čtvrtníček opět paroduje fotbalové …

Iniciativa Fotbalová evoluce postavila povedenou kampaň na legendární hře „Ivánku, kamaráde, můžeš mluvit?“ vycházející z osobitého stylu…
25. 2. 202124. 2. 2021
Newsletter

Stejná chalupa, jiná pravidla. Stát nahrává pochybným praktikám

Zástupci Svazu venkovské turistiky a agroturistiky, Asociace soukromého zemědělství ČR a Amazing Places & Kouzelná místa v ČR uprostřed…
25. 2. 202124. 2. 2021
Newsletter

Lions Live kreativcům poradí, jak uspět v roce 2021

Pořadatelé festivalu Cannes Lions spouští další týdenní sérii přednášek, případových studií i představování nástrojů, které se budou hodit pro…
25. 2. 202124. 2. 2021
Newsletter

Jan Kaláb: Kdybych začal někomu dělat reklamu, asi bych tím ztratil

Český umělec věnující se street artu a graffiti se po reliéfních obrazech chystá do budoucna více zaměřit na sochy. „Už se dva roky…
25. 2. 202124. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více