Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

První díl Náměstíčka na ČT zhlédlo přes dva miliony lidí

Redakce MAM7. 9. 2004

První díl nového původního seriálu České televize Náměstíčko zhlédlo v pondělí večer 2 047 000 diváků. “Představovalo to prakticky každého druhého diváka v dané době u televizorů,” sdělil analytik ČT Karel Zeman. Podle údajů ČT tak seriálu dalo přednost nejvíc diváků, kteří v tu dobu seděli u obrazovek – tedy i před úspěšným americkým seriálem 24 hodin, který nabídla Nova.
Na Náměstíčko se dívalo mezi 20:00 a 21:00 celkem 49,94 procenta diváků z každé stovky u televizorů. Na Primě se mohli diváci mezi 19:55 až 21:40 dívat na další díl francouzského seriálu Julie Lescautová. V době vysílání Náměstíčka podle údajů ČT přilákala Prima 19,6 procenta diváků před televizory. Ve stejnou dobu jako Náměstíčko vysílala Nova úvodní díl druhé série 24 hodin a podíl na sledovanosti Novy činil podle ČT 19,54 procenta.
Nový seriál Náměstíčko pochází z dílny scénáristy Jana Míky a režiséra Jaroslava Hanuše. Oba se již dříve podíleli na divácky úspěšných seriálech Život na zámku či Šípková Růženka. Náměstíčko tvoří deset víceméně samostatných epizod, zachycujících život obyvatel malého náměstí fiktivního českého městečka. Hlavní role vytvořili Ljuba Skořepová a Josef Vinklář.
Původní české seriály mají u diváků většinou velice příznivý ohlas. Letos se k tradičnímu výrobci, České televizi, připojily i ostatní dvě celoplošné televize. Prima od března vysílá stočtyřdílnou kroniku Rodinná pouta. Nova již v neděli představí první díl vlastního projektu Pojišťovna štěstí, o čtyři dny později bude mít premiéru úvodní díl seriálu Redakce. Ten byl původně natočen ve Španělsku a Nova jej po zakoupení licence adaptovala na české prostředí.

×

Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 26. srpna 2004

Starší článek

Na Slovensku se nejlépe prodávají domácí a čeští interpreti

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více