Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Průzkum: Zájem Čechů o vlastní bydlení neklesá

Redakce MAM8. 9. 2004

Velký zájem české populace o pořízení vlastního bydlení neutuchá. V současné době má zájem o pořízení vlastní nemovitosti desetina obyvatel ČR, vyplývá ze srpnového průzkumu společnosti Factum Invenio. Průzkum zároveň zjistil, že Češi nadále preferují koupi bytu před pořízením rodinného domku.
Zatímco byt si nyní pořizuje nebo si chce pořídit nejpozději do tří let sedm procent populace, stavbu rodinného domu ve stejném časovém horizontu plánují tři procenta Čechů.
Situace na trhu s nemovitostmi tak podle manažerky projektu Factum Invenio Soni Hezinové zůstává už přes rok téměř neměnná. Tento vývoj potvrzují i odborníci, podle kterých za vysokou poptávkou po vlastní nemovitosti stojí snadná dostupnost hypotečních úvěrů a finančně zajímavé podmínky především pro mladou generaci.
Oproti šetření z května loňského roku však mírně vzrostl počet lidí, kteří staví nebo plánují stavět domek vlastními silami na úkor spolupráce se stavebními firmami či živnostníky.
Do bydlení investují i ti, kteří už nemovitost vlastní. Modernizovat či rekonstruovat svůj dům či byt chce v blízké budoucnosti 25 procent majitelů bytů a 37 procent majitelů rodinných domů. Majitelé nemovitostí, zejména bytů, se při rekonstrukci nejvíce zaměřují na interiér objektu. “Důležitou roli hraje rekonstrukce koupelen, podlah a dlažeb,” uvedla Hezinová s tím, že ani zaměření rekonstrukcí se nijak výrazně nezměnilo.
Lidé se při úpravách svého bydlení podle Hezinové inspirují především odborným tiskem a přímo v prodejních sítích hobby marketů.

×

Praha chce změnou zákona omezit pouliční reklamu

Starší článek

Budování státu nabídne satirický pohled na 15 porevolučních let

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více