Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Přestěhuje se brněnské nádraží?

Redakce MAM27. 9. 2004

Ve středu 22. září rozhodla arbitrážní komise Rady pro reklamu ve stížnosti koalice Nádraží v centru na neetickou reklamní kampaň města Brna, vedenou reklamní agenturou Marco. Přestože arbitrážní komise RPR s lítostí konstatovala, že dle jejího názoru se Etický kodex na daný případ nevztahuje, zástupci koalice se domnívají, že jejich argumenty upozorňující na rozpor reklamy (jež propaguje odsun nádraží) s etikou, považuje rada i tak za závažné. Soudí tak podle toho, že komise ve svém vyjádření apeluje na zastupitele města Brno, aby se při svých propagačních prezentacích
vyvarovali v jakémkoli náznaku klamavé reklamy. Dále, rovněž dle vyjádření komise, mají mít občané města svobodný přístup k informacím, aby byli schopni vytvořit si svůj nezávislý názor na kauzu. K případu se vyjádřil i Martin Ander, ředitel Hnutí Duha: “Žádáme politiky ve vedení města, aby začali doporučení arbitrážní komise RPR respektovat a okamžitě doplnili informace poskytované občanům o ty studie, odborné posudky a názory, které hovoří o výhodách zachování nádraží v centru a nevýhodách jeho odsunu za Zvonařku.” Stanovisko arbitrážní komise hodlá koalice s textem stížnosti předat Asociaci českých reklamních agentur, jejíž je agentura Marco členem.

-mat-

×

ČNB povolila Monetku

Starší článek

Záchrana dat

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více