Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Praha chce změnou zákona omezit pouliční reklamu

Redakce MAM8. 9. 2004

Pražský magistrát chce omezit pouliční, zejména takzvanou pochůzkovou reklamu změnou zákona o regulaci reklamy. Do normy by mělo být podle rozhodnutí městské rady vloženo ustanovení, podle kterého by obce mohly například rozdávání letáků nebo nošení reklamních poutačů regulovat, informoval magistrát.
Magistrát dříve zakázal pochůzkovou reklamu v tržním řádu. Reagoval tak na stížnosti občanů, které tento způsob propagace obtěžoval. Ukázalo se však, že to není v souladu se zákonem. Město letos ustanovení zrušilo.
Potom chtěl magistrát využít k omezení pouliční reklamy vládní návrh zákona o některých službách informační společnosti. Ministerstvo informatiky ale pražský návrh nedoporučilo ke schválení a poslanci ho zamítli. Proto chce nyní město využít své zákonodárné iniciativy. “Příští týden projedná návrh pražské zastupitelstvo a pokud ho schválí, bude předložen sněmovně,” uvedl primátorův náměstek Rudolf Blažek (ODS).
Smyslem podle něj není pouliční reklamu zcela zakázat, ale omezit její rozsah. “Máme zájem na tom, aby se reklama především v centru Prahy nešířila mnohdy živelným způsobem obtěžujícím okolí, nehyzdila památkově chráněné objekty a nedocházelo ke znečišťování veřejných míst odhazovanými letáky,” dodal náměstek.

×

Ve Vídni se pokouší o štěstí nový bezplatný deník Heute

Starší článek

Průzkum: Zájem Čechů o vlastní bydlení neklesá

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více