Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Pojišťovnu štěstí sledovaly téměř 3 miliony diváků

Redakce MAM14. 9. 2004

Vysílání úvodního dílu televizního seriálu Pojišťovna štěstí se setkalo s mimořádným diváckým zájmem. Televizní román TV Nova o lásce, rodině a hledání štěstí přilákal v neděli večer k obrazovkám 2,955 mil. lidí, což představuje 64,44 procenta lidí, kteří v tu dobu měli zapnutou televizi. Z celkové populace pak pořad sledovalo 34,8 procent dospělých diváků.
“S výsledky sledovanosti prvního dílu Pojišťovny štěstí jsme velmi spokojeni. Od této laťky můžeme postupně mířit i k seriálovým rekordům,” řekla programová ředitelka stanice Libuše Šmuclerová.
Nejvyšší pozornost sklidil seriál především u žen. Sledovalo ho 71 procent z těch, které se rozhodly strávit nedělní večer před televizní obrazovkou. Bez zajímavosti není ani další údaj – i když české seriály sledují tradičně především ženy, Pojišťovna štěstí bodovala i u mužů. Její úvodní díl si v konkurenci pořadů ostatních televizních stanic vybralo 56 procent z nich.

-zem-

×

WPP zaplatí za konkurenční Grey Global 1,31 mld. USD

Starší článek

Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 2. září 2004

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více