Nový časopis ze stavebnictví a architektury

6. 9. 2004 00:09

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Po loňském uvedení časopisu Home plánuje slovenské vydavatelství Jaga media přijít letos na tuzemském trhu opět s další novinkou. Tentokrát však půjde o titul zacílený do segmentu B2B. V polovině září se začne distribuovat nový měsíčník ASB pro odborníky ve stavebnictví. S tímto titulem má vydavatelství zkušenosti ze Slovenska, kde vychází již 11 let (Jaga je jeho třetím vlastníkem) a na tamním trhu je jedničkou pro adresně distribuovaný titul: podle výsledků MML průzkumu čtenosti jej četlo 9 tisíc lidí.



Rozhodnutí začít vydávat titul ASB je podle ředitele Vladimíra Brutovského logickým vyústěním strategie Jagy na českém trhu. Od roku 1997 byla totiž Jaga činná v České republice v segmentu vydávání odborné literatury pro profesionály působící v oblasti stavebnictví a architektury. Od roku 2003 pak vydává měsíčník o bydlení Home.


Novinka v portfoliu
ASB tedy doplní portfolio vydavatele o periodikum pro profesionály, developery, architekty, projektanty, manažery stavebních firem a opinion leadery. Vydavatelství chce přitom těžit ze synergických efektů vyplývajících z působení na obou trzích bývalého Československa.
Nový titul ASB bude adresně distribuován v nákladu 8 až 10 tisíc výtisků. Podtitul časopisu zní: Časopis o lidech a pro lidi. „Chceme ho pojmout jako revue českého stavebnictví, psát o aktuálním dění na poli českého stavebnictví a architektury, ale psát ho ve spojení s lidmi a společnostmi, které spoluvytvářejí český stavební trh, tvoří vlastně budovy a stavby a současně přetvářejí krajinu kolem nás,“ říká Brutovský.



Další expanze?
O další expanzi na českém trhu v tuto chvíli vydavatelství neuvažuje. V krátkodobém horizontu se chce soustředit na zkvalitnění a posílení svého portfolia. „Už stávající portfolio umožní Jaze obsadit pozici dvojky v segmentu médií o bydlení, architektuře a stavebnictví. V krátkodobém až střednědobém horizontu máme samozřejmě připravena variantní řešení, zahrnující launch nového média, resp. médií, ale uvažujeme i o možnosti akvizice, případně akvizicí stávajících periodik,“ naznačuje ředitel firmy.


25_Brutovský_11.jpg ()
Tak to muselo být. Ředitel Jaga media Vladimír Brutovský říká, že nový titul vydavatelství je logickým vyústěním strategie společnosti na českém trhu.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení