Nová strategie komunikace BAWAG Bank CZ
BAWAG Bank CZ. společně se svým 100 % vlastníkem mění svou strategickou vizi. V návaznosti na červnovou změnu jména a loga, které nyní nově viditelně podtrhuje příslušnost banky ke čtvrté největší rakouské finanční skupině, byla připravena nová strategie komunikace.
Od poloviny září startuje imageová kampaň, jež má stávajícím i novým klientům sdělit, že na českém trhu existuje banka, která nabízí pohodlí při vyřizování finančních záležitostí a která si váží každého jednotlivého klienta.
Nosným médiem kampaně je tisk – především deníky a vybrané týdeníky. Použity budou také rámečky v pražském metru. Celý podzim budou také souběžně probíhat akce pro klienty a podlinkové aktivity v souvislosti s otevřením nové pobočky v Brně. Pro letošní rok banka svěřila tvorbu kampaní nové agentuře PT Team náležející do Brand Group. Média pro BAWAG Bank CZ zajistil rakouský mediální dům Media Austria ve spolupráci s pražskou agenturou Zenithmedia.
-zem-