Nová kampaň Renaultu
Francouzská automobilka Renault uvádí novou kampaň podporující malý pětidvéřový vůz Modus. Hlavní myšlenka celoevropské kampaně je vyjádřena sloganem “Vyrůst? K čemu?” a zahrnuje především 60vteřinový spot, který
poběží v televizi a v kině. Vůz bude podpořen i tiskovou reklamou, billboardy, direct mailem a speciálně vytvořenými webovými stránkami. Zároveň deník Daily Telegraf připravil na podporu kampaně jednorázové vydání 24stránkového magazínu nazvaného The Daily Splat, jež přidal k sobotnímu vydání svých novin. Kampaň je cílena převážně na mladé páry, mladé rodiny a na bezdětné lidi mezi 50-60 lety. “Myšlenka je ukázat Modus jako malé auto s velkým srdcem a zamýšlíme vybudovat silný charakter značky,” uvedl Chris White, manažer marketingové komunikace Renaultu ve Velké Británii. Kampaň připravila agentura Publicis společně s mediální agenturou Carat London.
-map-