Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Nová kampaň Renaultu

Redakce MAM13. 9. 2004

Francouzská automobilka Renault uvádí novou kampaň podporující malý pětidvéřový vůz Modus. Hlavní myšlenka celoevropské kampaně je vyjádřena sloganem “Vyrůst? K čemu?” a zahrnuje především 60vteřinový spot, který
poběží v televizi a v kině. Vůz bude podpořen i tiskovou reklamou, billboardy, direct mailem a speciálně vytvořenými webovými stránkami. Zároveň deník Daily Telegraf připravil na podporu kampaně jednorázové vydání 24stránkového magazínu nazvaného The Daily Splat, jež přidal k sobotnímu vydání svých novin. Kampaň je cílena převážně na mladé páry, mladé rodiny a na bezdětné lidi mezi 50-60 lety. “Myšlenka je ukázat Modus jako malé auto s velkým srdcem a zamýšlíme vybudovat silný charakter značky,” uvedl Chris White, manažer marketingové komunikace Renaultu ve Velké Británii. Kampaň připravila agentura Publicis společně s mediální agenturou Carat London.

-map-

×

Více z reklamy ve Francii

Starší článek

ČSA s Exim Tours

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Portu

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více