Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Ničí varovné nálepky na cigaretách značky?

Redakce MAM29. 9. 2004

Větší a výraznější metody zdravotního varování na krabičkách cigaret podle britského experta mají efekt. Michael Smith z firmy JP Morgan soudí, že poškozují hodnotu značky a kuřáci jsou pak připraveni vyměnit drahou, prestižní značku za levnější.
Smith ve své analýze sektoru uvedl, že v zemích, kde zavedli k textovému varování na krabičkách také obrázky nemocných plic nebo žlutých zubů, se kuřáci už za takové krabičky stydí a nechtějí, aby s nimi byli spojováni. Na společenských akcích je proto odstraňují z pohledu ostatních.
To současně vede k tomu, že lidé méně váhají sáhnout po levnější, méně prestižní značce cigaret. V Kanadě se odbyt levných cigaret po zavedení obrázkových varování zvýšil na dvojnásobek.
O povinném zavedení obrázků na krabičky cigaret nyní uvažuje Evropská unie. Už nyní musejí varovné nápisy na krabičkách prodávaných v EU zabírat alespoň 30 procent jejich plochy na přední straně a polovinu strany zadní.

×

V létě přijelo do ČR víc turistů než loni

Starší článek

Český Mobil změnil jméno na Oskar Mobil

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Portu

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více