Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Nákupy přes televizi se do roku 2008 zdvojnásobí

Redakce MAM15. 9. 2004

Nakupování prostřednictvím televize, tzv. TV shopping, se má v Evropě do roku 2008 téměř zdvojnásobit na 8,8 miliardy eur, protože stále více domácností využívá služeb digitální televize. Vyplývá to ze studie, kterou zveřejnila výzkumná společnost Screen Digest a fond Goldmedia.
Největšími zájemci o nákupy zboží a cestovních služeb prostřednictvím televize či utrácení peněz v televizních soutěžích mají být Britové. Druhé a třetí místo nejpravděpodobněji zaujmou Němci a Francouzi, uvádí výzkum.
V roce 2003 tržby z TV shoppingu v Evropě činily 4,5 miliardy eur. Velká část z nich pocházela ze speciálních nákupních kanálů, které fungují 24 hodin denně. Pro srovnání příjmy dvou největších nákupních kanálů v USA, QVC a HSN, loni činily 6,9 miliardy USD, tedy asi 5,64 miliardy eur. QVC vlastní Liberty Media a HSN InterActiveCorp.
Digitální televize má být do roku 2008 k dispozici ve 40 procentech evropských domácností. V loňském roce byla digitální televize pouze v 18,5 procenta domácností.
V roce 1996 měly Británie a Německo pouze dva nákupní kanály. V Británii je jich nyní 40 a v Německu pouze tři. Podle studie mají tržby z televizních nákupů v Británii stoupnout v roce 2008 na 3,8 miliardy eur z loňských 2,2 miliardy eur. V Německu se mají ve stejném období zvýšit na 2,7 miliardy z předchozích 1,3 miliardy eur.
Velký potenciál vidí výzkum také ve Španělsku, kde se nyní nachází pouze jeden 24hodinový nákupní kanál European Homeshopping, napsala agentura Reuters.

×

Tři fotografové zbaveni obvinění kvůli snímkům Diany a Dodiho

Starší článek

Pondělní večer na ČT1 láká diváky

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více