Millward Brown CZ

13. 9. 2004 00:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.


V pražské restauraci u Melouna a s rockovou hudbou. Tak to byla první opening párty, která se konala minulý týden u příležitosti 5. výročí působení agentury Millward Brown CZ v ČR. A tentokrát ještě navíc přibyly břišní tanečnice a DJ Luděk Hrzal.


P1010042.JPG.jpg ()
Research director Millward Brown (MB) Milan Průša v rozhovoru s Gabrielou Peštovou z Ferrera.


P1010044.JPG.jpg ()
Zástupci Oskara Monika Čížková a Josef Simpartl v rozhovoru s Milanem Jirkovským z Raiffeisen Bank.


P1010045.JPG.jpg ()
Co mají společného Dušan Pavlů z České pojišťovny s Tomášem Tvrzem z České spořitelny?


P1010046.JPG.jpg ()
Millward Brown je ke konkurenci vstřícný: zástupci STEM/MARK Jan Tuček a Tomáš Raiter spolu s tajemnicí SIMAR paní Opletalovou a zástupkyní MB Michaelou Jeníkovou.


P1010063.JPG.jpg ()
Richard Evanson z Renaultu a Petr Novotný v zajetí dam z MB.



 

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.