Sponzorem nové reality show Milionový pár, jejíž první díl odvysílá TV Nova ve čtvrtek 16. 9, bude společnost Wrigley se svou značkou Winterfresh Mints. Wrigley koupila sponzoring všech třinácti dílů. Obchod dojednala mediální agentura OMD.
-ger-
—
—
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).
Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.
Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.