Milionový pár je první skutečnou reality show, říká Nova

2. 9. 2004 12:09

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Televize Nova uvede reality show s názvem Milionový pár. Je to „první skutečná reality show na českém televizním trhu“, tvrdí zástupci televize. „Je to začátek cesty, která někdy v budoucnu může skončit u pořadu typu Big Brother,“ uvedla programová vedoucí Libuše Šmuclerová.
První díl Milionového páru z celkových 13 odvysílá Nova 16. září. Čtyřiadvacet mladých dívek a mužů bude mezi svými protějšky hledat svého partnera či partnerku. Po celou dobu budou soutěžící bydlet ve společném penzionu a plnit různé úkoly. Týdenní sestřih úkolů odvysílá Nova v přímém přenosu a diváci poté hlasováním rozhodnou, která dívka a který muž soutěž opustí. Vítězný pár – pokud se po soutěži uskuteční svatba – získá milion korun.
Nedávná soutěž Česko hledá SuperStar nebyla podle zástupců Novy klasickou reality show. Vedoucí projektu Radek John uvedl, že byla spíše showbyznysovou záležitostí. Na Milionovém páru však pracují režiséři publicističtí, včetně těch z pořadu Na vlastní oči. Milionový pár tak podle něj nebude jen zábavnou soutěží. „Měla by to být sociologická sonda o tom, jak dnes vypadají mladí lidé a jak se seznamují,“ uvedl.
Soutěžící vzešli z výběrového řízení, kterého se zúčastnilo pět stovek zájemců. Podle konzultanta projektu Michala Čecha byli vybráni opravdu lidé, kteří sdělovali potřebu se seznámit nebo přinejmenším si užít dobrodružství. „Je vybráno 24 lidí, kteří spolu potencionálně mohou vytvořit skutečné páry,“ poznamenal.
Další podobné pořady nyní chystají i ostatní celoplošné televize. Česká televize uvede od září pořad na hranici reality show a magazínu o životním stylu s názvem Vypadáš skvěle! a do budoucna uvažuje o odvysílání pořadu s názvem Největší Čech. V něm by diváci měli vybrat největší osobnost českých dějin. Pořad typu reality show chystá i Prima, zatím však nezveřejnila bližší podrobnosti.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.