Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Mezi slovenskými listy vede Nový čas, Sme stále před Pravdou

Redakce MAM10. 9. 2004

Na slovenském trhu s deníky nedošlo v červenci k větším změnám. První příčku v prodejnosti si s přehledem udržuje Nový čas, list Sme si mírně posílil svůj náskok před hlavním konkurentem Pravdou a Národná obroda pokračuje v dlouhodobém poklesu prodeje. Změny v pořadí nezaznamenaly ani týdeníky, mezi nimiž vede Nový čas pre ženy před časopisy Plus 7 dní a Život. Vyplývá to z výsledků auditu periodického tisku ABC.
Nejprodávanějším deníkem zůstal i v prvním prázdninovém měsíci Nový čas s průměrným denním prodejem 177.844 výtisků. Druhou příčku si upevnil list Sme (76.381 prodaných výtisků), jemuž se v červenci podařilo prodat o 6193 kusů více než jeho hlavnímu konkurentovi deníku Pravda.
Na čtvrté příčce se umístil maďarsky psaný list Új Szó z dílny vydavatele deníku Sme s 25.570 prodanými výtisky. Deník Národná obroda, který v zemi vychází od počátku 90. let, pokračuje v dlouhodobém trendu poklesu prodeje a v červenci si ho koupilo průměrně 11.096 lidí.
Zbývající celostátní deníky Šport a Hospodárske noviny údaje o prodeji sdružení ABC neposkytují.
V zemi vychází rovněž síť regionálních deníků Korzár, jichž se v červenci prodalo v průměru 32.408 výtisků denně. Korzár vydává společnost Petit Press, stejně jako listy Sme a Új Szó.
V červenci nedošlo ke změnám v pořadí na trhu s celostátními týdeníky. První příčku si i nadále udržoval Nový čas pre ženy (223.319) z dílny vydavatele nejprodávanějšího deníků před časopisem Plus 7 dní (191.669) a tradičním týdeníkem Život (147.108), který vycházel již před rokem 1989. Na dalších příčkách zůstaly Eurotelevízia a Šarm.
Další významné týdeníky Trend, Markíza, Formát, Domino Fórum a Live! sdružení ABC údaje o prodeji neposkytují. Nový časopis Live! ale přesto médiím sdělil, že prodává v průměru okolo 30.000 výtisků a před několika dny odvolal z funkce svého šéfredaktora Ľuba Fuzaka. K další změně došlo v tradičním týdeníku Domino fórum, který opustila po sporech s vedením prakticky celá redakce a časopis vychází v “nouzovém režimu”. Bývalý šéfredaktor Domino fóra Štefan Hríb se údajně chystá založit nový časopis.


Průměrný denní prodej celostátních deníků podle ABC












































pořadí deník květen červen červenec
1. Nový čas 157.902 183.676 177.844
2. Sme 76.059 73.785 76.381
3. Pravda 78.374 70.238 70.188
4. Új Szó 25.806 25.574 25.570
5. Národná Obroda 12.599 13.068 11.096


Průměrný prodej celostátních týdeníků podle ABC




































































pořadí týdeník květen červen červenec
1. Nový čas pre ženy 215.956 221.232 223.319
2. Plus 7 dní 184.099 187.150 191.669
3. Život 142.324 146.278 147.108
4. Eurotelevízia 127.221 124.543 119.790
5. Šarm 93.412 99.354 100.655
6. Slovenka 71.831 67.788 71.384
7. Telemagazín 62.117 60.797 58.774
8. Vásarnap 34.528 34.421 33.854
9. TV Oko 20.260 19.827 19.407


 





×

Nejúspěšnější DVD v historii? Umučení

Starší článek

Znojemský hrozen vyhrál televizní dokument o jihoitalské kuchyni

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Vydavatelství A 11 vstoupilo do segmentu křížovek. Luštění zažívá …

Společnost A 11 začala vydávat tři nové křížovkářské magazíny s klasickým švédským luštěním: sorry křížovky s vtipnou tajenkou za 39 korun, Mladý svět…
1. 3. 202126. 2. 2021
Newsletter

VIDEO: Místo kontejneru obývák. Kanada vyvrací mýty o obchodu s lidmi

Vládní kampaň vytvořená ve spolupráci s agenturou Banfield bojuje s tím, že v Kanadě každou třetí oběť obchodování s lidmi…
1. 3. 202126. 2. 2021
Newsletter

Být stále mlád je v marketingu zadara

Letos to je dvacet let od chvíle, kdy mne vysoká škola vyslala vstříc osudu. Mohu tedy prohlásit, že pracuji dvacet let v marketingu. Co…
1. 3. 202126. 2. 2021
Newsletter

Ceny SDGs jsou otevřené pro přihlášky, čas je do konce března

Asociace společenské odpovědnosti v letošním roce pořádá již pátý ročník Cen SDGs. Ty oceňují inovativní projekty, jež naplňují globální cíle…
1. 3. 20211. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více