Magazín Sirius změnil koncept

6. 9. 2004 09:09

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Cestopisný měsíčník Sirius vydavatelství ProAris přistoupil k zásadní obsahové změně, která se projeví již v zářijovém vydání tohoto časopisu. Cílem změn je podle ředitelky vydavatelství a šéfredaktorky Ivany Urválkové vymanit vnímání časopisu z geografického pojetí a v textech se více soustředit na reportážní zpracování s akcentem na prožitky lidí z daných
oblastí. Za tímto účelem navázala redakce spolupráci s rozhlasovým pořadem Zápisník zahraničních zpravodajů stanice Radiožurnál. Redaktoři zápisníku tak budou přispívat do magazínu Sirius. „Geografických magazínů je na trhu
dostatek, ale žádný z nich není zaměřen na příběhy lidí,“ zdůvodnila změny Urválková. Společně s novým konceptem magazínu dojde i k menším grafickým změnám.

-mav-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.