Lybar se připomíná novou řadou Mega Hard
Dosud “neokoukaný” kreativní koncept pro podzimní kampaň na stylingovou řadu Mega Hard výrobce vlasové kosmetiky Lybar vytvořila reklamní agentura Fabrika. Fotografie s proměnou účesu pro tiskovou inzerci doplňuje zajímavý vizuál, určený pro komunikaci v místě prodeje. Jedná se o způsob překrytí několika fotografií s různými účesy tak, aby je nakupující viděli odlišně z různých úhlů. Stejný vizuál bude použit i pro PR komunikaci, jež se kromě tiskových materiálů týká i internetových stránek pro ženy. PR aktivity zajišťuje pro značku Radka Brejlová. Benefitem kampaně je originalita účesů nenáročných na čas. Pro tiskovou kampaň jako hlavní podporu nové řady Mega Hard vybrala mediální agentura Médea ženské a lifestylové časopisy. Lybar cílí primárně na ženy ve věku 15 až 29 let, sekundárně na mladé muže, pro které se vlasový styling stává běžnou součástí života.
Podle brand manažerky společnosti Kateřiny Jaklinové je značka Lybar velmi dobře etablovaná na českém i slovenském trhu. V mass segmentu kosmetiky, do něhož patří, konkuruje značkám jako Schwarzkopf (řada Taft Power), Wella (Wella Design) či Nivea. V souvislosti s blížící se vánoční sezonou nezapomněl výrobce na speciální dárkové balíčky. Jelikož je kampaň zaměřena více na oslovení zákazníků přímo v místě prodeje, nebude se již opakovat soutěž “lybar – mobil – automobil”. Menší soutěže najdou zákazníci v časopisech nebo na webových stránkách. Za loňský rok investoval Lybar do printové reklamy na stejnojmennou značku přes 7 mil. korun, do reklamy na ostatní produkty (např. Biolit, Diffusil aj.) přes 1,6 mil. korun.
-Martina Trymlová-