Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Lidé si podle průzkumu většinou tuzemské weby příliš nečtou

Redakce MAM20. 9. 2004

Uživatelé internetu si většinou tuzemské internetové servery příliš nečtou a často v nich vůbec nelistují. Podle statistiky Navrcholu.cz si více než dvě pětiny uživatelů prohlédnou během jedné návštěvy pouze jednu stránku navštíveného webu. Přes 70 procent uživatelů přitom prohlížením jedné stránky stráví maximálně půl minuty.
Návštěva internetového serveru trvá pětině uživatelů do 30 vteřin. “Je málo pravděpodobné, že by uživatelé nalezli hledanou informaci během pouhé půl minuty. Spíše jde z větší části o návštěvy vzniklé omylem,” míní analytik Navrcholu Ondřej Bojar.
Do jedné minuty se na webu zdrží 11 procent uživatelů a do dvou minut téměř 14 procent. Naopak více než deset minut dokáže na jednom serveru surfovat téměř 23 procent uživatelů.
Vedle skupiny lidí, která si na navštíveném webu prohlédne pouze úvodní stránku, si zhruba každý šestý uživatel klikne ještě na místní odkaz umístěný na stránce. Tři až deset stránek si prohlédne necelá třetina návštěv.
Tuzemské internetové servery navštívilo podle srpnové statistiky iAudit 3,8 milionu lidí, z toho 2,4 milionu Čechů.

×

ČNI propaguje dodržování norem

Starší článek

Po úspěchu se SuperStar se bude sázet i na Milionový pár

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Pixabay.com

Austrálie má svůj bič na Google a Facebook

Australský parlament schválil hojně diskutovaný zákon, který přiměje technologické firmy platit vydavatelům za obsah. Jedná se o celosvětově doposud…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

VIDEO: Televizní spot pro Astrid natáčeli starou analogovou kamerou

Agentura Brain One natočila kampaň pro novou řadu produktů značky Astrid na analogovou kameru. Hlavní hrdinky spotu je pak vyobrazena ve snovém…
25. 2. 202125. 2. 2021
Newsletter

Problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenž teď to vypadá,…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

Hollandia představí novou komunikaci zmrzlin: „Jogurt tak dobrej, až …

Jogurtová značka Hollandia se chce více zaměřit na image svých zmrzlin. Ty sice vyrábí už několik let, ale až nyní budou mít ucelený, modernější…
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více