Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Licenci pro vysílání v Brně získalo na osm let Rádio Student

Redakce MAM23. 9. 2004

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání po veřejném slyšení udělila licenci k rozhlasovému vysílání v Brně Rádiu Student. Licence má platnost osm let. “Vítězný projekt byl originální, protože studentské rádio tady nemáme. Při vytváření programu se střídají generace studentů, a tak je to rádio stále mladé,” řekl místopředseda RRTV Jiří Šenkýř.
Součástí licence je možnost vysílat přes vysílač v Brně- Husovicích na frekvenci 107,0 Mhz. Jak rada uvádí na svých internetových stránkách, kmitočet je určen k pokrytí Brna bez přesahů a podle teoretických odhadů bude signálem zásobeno 84 procent obyvatel Brna, tedy asi 293 000 lidí.
Slyšení se zúčastnilo sedm zájemců, kteří předložili osm projektů. O licenci se například ucházel majitele pražského a částečně středočeského Radia Beat, Country Radia či internetového Radia Valc. “Projektů bylo zajímavých více, ale vyhrát může jen jeden,” poznamenal Šenkýř.
V současné době je otevřeno výběrové řízení na licenci, která umožní vysílat na třech vysílačích Česká Lípa, Liberec-Výšina a Liberec-Javorník. Do uzávěrky 25. srpna podalo žádost o toto vysílání 20 zájemců, kteří předložili celkem 22 projektů. Drtivou většinu z nich však RRTV vyzvala k doplnění žádosti. Mluvčí RRTV Pavel Barák již dříve řekl, že vítěz řízení by mohl být znám do konce října.
Už v březnu vyhlásila RRTV licenční řízení pro vysílání přes vysílač v Praze-Vinohradech na frekvenci 89,0 MHz. Barák řekl, že licenci rada udělila soukromé firmě Michela Fleischmanna Max Loyd, která zvítězila s projektem Radia Info. Fleischmann stojí v čele celoplošných stanic Frekvence 1 a Evropa 2.

×

Do mobilů zpráva za čtvrt dolaru

Starší článek

Rada ČT odsouhlasila Jiřímu Janečkovi odměnu 300 000 Kč

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více