Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

IFPI loni v ČR odhalila přes 130 ilegálních serverů s hudbou

Redakce MAM24. 9. 2004

Mezinárodní federace fonografického průmyslu (IFPI) loni odhalila v tuzemsku více než 130 ilegálních internetových serverů, které nabízely stahování hudby. Letos do srpna nalezla dalších 69 pirátských stránek, uvedl ředitel české sekce IFPI Karel Kučera.
Odhalené servery zřejmě znamenají podle Kučery jen špičku ledovce, protože monitorovat hudební pirátství na internetu je složité. Jedním z nejvyhledávanějších zdrojů nelegálních hudebních i filmových souborů jsou vysokoškolské kolejní sítě. Kučera přitom vidí v internetu budoucnost legální hudební distribuce. Sníží se náklady spojené s fyzickou distribucí a zákazník není odkázán na výběry sestavené vydavatelem skladeb.
Legální stahování hudby v tuzemsku nabízí zatím pouze portál Starzone Českého Telecomu. Nabídka serveru však čítá pouze kolem 200 skladeb od vydavatelství BMG a podobné množství filmů. Telecom ale slibuje, že až ukončí jednání s dalšími velkými vydavatelstvími, ještě letos nabídku podstatně rozšíří na několik tisíc titulů. Za stažení nahrávky zákazník platí 30 korun, za film od deseti do 95 korun. Klient platí prostřednictvím vyúčtování za telefon.
V zahraničí hudbu legálně nabízí například server iTunes či MSN Music Microsoftu. Cena se pohybuje v přepočtu mezi 25 a 40 korunami za skladbu.
Organizace, které se v tuzemsku zabývají bojem proti hudebnímu pirátství, za loňský rok zaregistrovaly 971 případů, což představuje škodu téměř 174 milionů korun.

×

ČT vymění šéfredaktora a vedoucího domácího zpravodajství

Starší článek

Soud snížil televizi pokutu za videoklip se striptérkou

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Portu

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více