Francouzské televizní společnosti TF1 vzrostl pololetní provozní zisk o 26 procent na 292,9 milionu eur díky příjmům z reklamy. Čistý zisk se zvýšil o 17 procent na 161,5 milionu.
Oba údaje překonaly očekávání analytiků, kteří provozní zisk odhadovali na 270 milionů a čistý na 156 milionů eur.
Pokud budou současné trendy pokračovat, TF1 zvýší odhad letošního růstu tržeb na čtyři až šest procent z dosavadního odhadu tří až pěti procent. Akcie TF1 na to klesly o 1,7 procenta na 22,70 eura a vedly si tak hůře než evropský mediální sektor. „Očekávali jsme, že tu podnik bude agresivnější,“ uvedl jeden z investorů.
TF1 oznámila, že za prvních osm měsíců roku se její čisté příjmy z reklamy zvýšily o 6,7 procenta. Tempo jejich růstu se tak mírně zvedlo proti 6,5 procenta za prvních šest měsíců roku, což společnost zveřejnila již dříve. TF1 ze 41 procent patří telekomunikačnímu a stavebnímu konglomerátu Bouygues, připomněla agentura Reuters.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).