Francouzské TF1 vzrostl pololetní zisk o čtvrtinu díky reklamě

2. 9. 2004 10:09

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Francouzské televizní společnosti TF1 vzrostl pololetní provozní zisk o 26 procent na 292,9 milionu eur díky příjmům z reklamy. Čistý zisk se zvýšil o 17 procent na 161,5 milionu.
Oba údaje překonaly očekávání analytiků, kteří provozní zisk odhadovali na 270 milionů a čistý na 156 milionů eur.
Pokud budou současné trendy pokračovat, TF1 zvýší odhad letošního růstu tržeb na čtyři až šest procent z dosavadního odhadu tří až pěti procent. Akcie TF1 na to klesly o 1,7 procenta na 22,70 eura a vedly si tak hůře než evropský mediální sektor. „Očekávali jsme, že tu podnik bude agresivnější,“ uvedl jeden z investorů.
TF1 oznámila, že za prvních osm měsíců roku se její čisté příjmy z reklamy zvýšily o 6,7 procenta. Tempo jejich růstu se tak mírně zvedlo proti 6,5 procenta za prvních šest měsíců roku, což společnost zveřejnila již dříve. TF1 ze 41 procent patří telekomunikačnímu a stavebnímu konglomerátu Bouygues, připomněla agentura Reuters.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.