Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Festival Znojemský hrozen nabídne gastronomické pořady i reklamu

Redakce MAM3. 9. 2004

Televizní a rozhlasové pořady o gastronomii, letos poprvé i reklamy, nabídne soutěž mezinárodního festivalu Znojemský hrozen. Jeho šestý ročník se uskuteční od 6. do 9. září.
“Dostali jsme na 130 přihlášek televizích pořadů z 16 zemí. Také rozhlasová sekce, kde bude uvedeno 36 snímků, se rozšířila. Například bude soutěžit rozhlas z Kyjeva a také italská společnost RAI,” řekl ředitel přehlídky Ladislav Jíša. V premiérové sekci reklamních spotů bude o některou z cen usilovat dvaatřicet uchazečů.
Podle Jíši ve světě existuje hodně přehlídek, ale na gastronomii – jídlo a pití – se specializuje jen ta ve Znojmě. V televizní sekci jsou nejpočetněji zastoupeni tvůrci z Velké Británie (47 pořadů) a překvapivě i z Austrálie (26 pořadů). Sedm příspěvků je z Kanady. Česká televize uvede pořady z cyklu Etiketa a Kulinář – jak na to. Prima obeslala soutěž pořadem Prima vařečka.
Neoficiálně začala přehlídka Znojemský hrozen už 5. srpna, kdy byla ve Znojmě zahájena výstava Gastronomické grotesky, připravená tradičně s českou a slovenskou unií karikaturistů. Obeslalo ji 36 autorů.
Festival zaštítil ministr zemědělství Jaroslav Palas, který uděluje hlavní cenu. Novým partnerem se stal Vinařský fond ČR. Z doprovodných akcí se uskuteční mezinárodní soutěže sommelierů a kuchařů, bude otevřena výstava dětských kreseb Plný talíř malování. Připraveny jsou prezentace dovozců i domácích výrobců vín, show barmanů, semináře a koncerty. Další výstava poskytne přehled o století existence kuchařských spolků v Čechách.
Loni bojovalo na znojemské přehlídce o ceny 114 televizních pořadů z 15 zemí.

×

V Polsku se vede spor o to, zda mají obchody fungovat i v neděli

Starší článek

Filmové fanoušky osloví v 90 kinech “třítýdeník” Filmové listy

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více