Festival Znojemský hrozen nabídne gastronomické pořady i reklamu

3. 9. 2004 10:09

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Lucie Mifková mění Proficio za Pickerly, kde bude řídit média

Marketingová agentura Pickerly posiluje tým o Lucii Mifkovou, která bude mít na starosti média a výzkum. Před tím působila šest a půl roku ve skupině Proficio.

Reklama
SDG

Televizní a rozhlasové pořady o gastronomii, letos poprvé i reklamy, nabídne soutěž mezinárodního festivalu Znojemský hrozen. Jeho šestý ročník se uskuteční od 6. do 9. září.
„Dostali jsme na 130 přihlášek televizích pořadů z 16 zemí. Také rozhlasová sekce, kde bude uvedeno 36 snímků, se rozšířila. Například bude soutěžit rozhlas z Kyjeva a také italská společnost RAI,“ řekl ředitel přehlídky Ladislav Jíša. V premiérové sekci reklamních spotů bude o některou z cen usilovat dvaatřicet uchazečů.
Podle Jíši ve světě existuje hodně přehlídek, ale na gastronomii – jídlo a pití – se specializuje jen ta ve Znojmě. V televizní sekci jsou nejpočetněji zastoupeni tvůrci z Velké Británie (47 pořadů) a překvapivě i z Austrálie (26 pořadů). Sedm příspěvků je z Kanady. Česká televize uvede pořady z cyklu Etiketa a Kulinář – jak na to. Prima obeslala soutěž pořadem Prima vařečka.
Neoficiálně začala přehlídka Znojemský hrozen už 5. srpna, kdy byla ve Znojmě zahájena výstava Gastronomické grotesky, připravená tradičně s českou a slovenskou unií karikaturistů. Obeslalo ji 36 autorů.
Festival zaštítil ministr zemědělství Jaroslav Palas, který uděluje hlavní cenu. Novým partnerem se stal Vinařský fond ČR. Z doprovodných akcí se uskuteční mezinárodní soutěže sommelierů a kuchařů, bude otevřena výstava dětských kreseb Plný talíř malování. Připraveny jsou prezentace dovozců i domácích výrobců vín, show barmanů, semináře a koncerty. Další výstava poskytne přehled o století existence kuchařských spolků v Čechách.
Loni bojovalo na znojemské přehlídce o ceny 114 televizních pořadů z 15 zemí.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení