Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Falešný make-up z Číny snižuje export Dermacolu do arabských zemí

Redakce MAM10. 9. 2004

Desetimilionové škody způsobily letos společnosti Dermacol čínské firmy, které vyvážejí do arabských zemí falešný make-up napodobující značku Dermacol. Irák, Irán či Jordánsko patří mezi významná zahraniční odbytiště českého make- upu, z čehož pirátští výrobci kosmetiky z Číny těží.
“Dermacol se bohužel zařadil mezi ty značky, které se kopírují v Číně. Jsou to velmi přesné napodobeniny našeho make- upu včetně nápisu, že tuba byla vyrobena v ČR. Rozdíl se pozná pouze podle minimálních chyb v diakritice nebo podle toho, že čínský make-up je více tekutý,” řekla Věra Komárková ze společnosti Alphaduct, která zajišťuje odbyt výrobků Dermacol.
Kvůli nekalé čínské konkurenci letos například jeden významný odběratel z Jordánska půl roku neodebral od společnosti Dermacol žádný její make-up. “Měli jsme kvůli tomu velký propad v exportu. Jednalo se o desítky milionů korun,” uvedla Komárková.
Společnost Dermacol má podle Komárkové jen omezené možnosti, jak se pirátským výrobců make-upu z Číny bránit. “V Číně to prakticky nejde a v Jordánsku nemáme zastoupení. Snažili jsme se proto poskytnout našemu klientovi alespoň právní pomoc. Naše výrobky také opatřujeme ochrannými nálepkami a speciálním logem klienta. Je ovšem otázka, za jak dlouho Číňané napodobí i tyto ochranné prvky,” podotkla Komárková.
Český make-up je v arabských zemích oblíbený, protože jako jeden z mála má vysoký krycí efekt. “Nyní se výrobci kosmetiky zaměřují především na transparentní make-upy, které moc nekryjí. V Iránu, Iráku či Jordánsku mají ale ženy tmavší pleť a pomocí našeho make-upu si ji snadno udělají světlejší,” uvedla Komárová.
Společnost Dermacol vyrábí přes 200 druhů dekorativní, pěstící a koupelové kosmetiky. Kromě arabských zemí Dermacol vyváží své výrobky také do Polska, na Slovensko a do států bývalého Sovětského svazu.
Nedávno společnost Dermacol přestěhovala výrobu a sklady z Prahy do Brna, aby pokryla výrazně rostoucí poptávku. Do nových výrobních technologií v Brně společnost Dermacol investovala 30 milionů korun a vytvořila přes 40 pracovních míst.

×

Deska finalistů SuperStar je pojedenácté v čele hitparády

Starší článek

Komiks vládne filmu: nový Superman

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Tomáš Nosil

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Lidé

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

Nová role šéfky Ogilvy PR & Influence souvisí s propojováním zázemí VMLY&R a Ogilvy. Agentury dál vystupují samostatně.
9. 4. 20219. 4. 2021
Marketing

HC Sparta a Mastecard zaplnily tribunu „diváky“

Mastercard spolu s hokejovým klubem instaloval do speciálního sektoru v O2 aréně do konce sezóny makety fanoušků. Podobizny jim podepíše celý tým.
9. 4. 20219. 4. 2021
Zprávy

Vraťme děti do života! Prahu pokryly plakáty podporující otevření škol pro všechny

Signatáři petice Vraťme děti do školy a zemi do normálu, společně s firmou provozující venkovní reklamu JCDecaux, nyní zorganizovali dvoutýdenní kampaň…
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová
Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více