Eurotel prověřuje média
Jeden z největších tuzemských zadavatelů reklamy do médií, telekomunikační společnost Eurotel, ověřuje agenturu, která zajišťuje nákup a plánování médií. Informaci M&M potvrdila mluvčí společnosti Diana Dobálová. Podle jejího vyjádření Eurotel pravidelně vypisuje výběrová řízení v souvislosti s obnovováním smluv s dodavatelskými agenturami a tak je tomu i v aktuálním případě výběrového řízení na mediální agenturu. “Naším cílem je fungovat efektivně, proto se snažíme identifikovat příležitosti pro úsporu finančních prostředků vydávaných na nákup prostoru v médiích v rámci skupiny,” uvedla. Podle našich informací byly to tendru přizvány tři mediální agentury, výběrové řízení chce Eurotel ukončit do konce roku 2004. Současnou mediální agenturou operátora je Starcom. Eurotel do nákupu reklamního prostoru v médiích za letošní období leden až srpen investoval podle monitoringu A-Connectu částku ve výši 486,3 mil. Kč. Stoprocentním vlastníkem Eurotelu je Český Telecom. Ten v letošním roce také uspořádal tendr na mediální agenturu, vítězně z něj vzešla agentura Mediaedge:cia.
-Martina Vojtěchovská-
Boj o rozpočet. O významný mediální rozpočet Eurotelu se v současnosti ucházejí agentury. Vítěz by měl být znám do konce roku.