EU dává dotace i na marketing

13. 9. 2004 00:09

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.


„Marketing“, to je název programu financovaného ze strukturálních fondů EU a jeho obecným cílem je podpora konkurenceschopnosti českých podniků. Peníze z tohoto programu jsou určené na získání marketingových informací, jako jsou průzkumy, adresáře, obchodní kontakty, statistiky, studie vstupu na zahraniční trhy, tvorba propagačních materiálů, inzerátů či pozvánek v cizím jazyce. Lze je také využít na první propagaci firmy na zahraničním veletrhu nebo výstavě. Projekt je určen jakékoliv firmě, jež nemá sídlo v Praze. Pakliže pražská firma prokáže, že projekt realizuje mimo hlavní město, může však tuto dotaci získat také. Další podmínkou je vývoz v posledních třech letech za více než 5 mil. korun. Celkově se má tento rok rozdělit 70 mil. korun, v následujících letech by to mělo být 140 mil. Kč. Letos bylo zatím podáno 36 žádostí, z toho již bylo 11 schváleno, a to v celkové hodnotě 7,3 mil. korun. „Podnikatelé žádají v průměru o 640 tisíc korun,“ uvedl ministr průmyslu a obchodu Milan Urban.


aa_01.jpg ()

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.