Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Economia představí Spotlight

Redakce MAM6. 9. 2004

S ojedinělým produktem na českém a slovenském trhu přijde poslední zářijový den vydavatelství Economia. Divize odborných titulů tohoto vydavatelství totiž uvede nový projekt Business Spotlight určený všem, kteří ke své práci potřebují využívat obchodní angličtinu. Čtenář tak bude mít možnost zdokonalovat svou obchodní angličtinu a současně poznávat více o světě mezinárodního byznysu. Kromě čtvrtletního magazínu Business Spotlight tvoří projekt audio CD s namluvenými texty, navazujícími na tištěný magazín, učitelský leaflet Business Class, obsahující cvičení a úkoly, a interaktivní webová stránka.
Vlastní čtvrtletník, jenž vyjde v nákladu 10. tis. výtisků, bude rozdělen do čtyř sekcí, kde budou nejen probírána zásadní témata jako manažerské dovednosti nebo kariérní postupy, ale také zde čtenáři najdou jazykové vybavení nutné pro klíčové komunikační dovednosti.
Business Spotlight je mezinárodně prověřeným projektem, ČR se stává osmou zemí, kde začne vycházet. Stane se tak v licenci sesterské společnosti Spotlight Verlag, člena vydavatelské skupiny Verlagsgruppe Handelsblatt.

-Martina Vojtěchovská-

×

Sanoma obsazuje segment levných časopisů

Starší článek

Coca-Cola musí dát šanci nápojové konkurenci

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více