Do soutěže reklamních prací přišlo 143 přihlášek
Do prvního ročníku soutěže reklamních prací AKAAwards přišlo 143 přihlášek. Soutěž, kterou pořádá Asociace komunikačních agentur (AKA), je určena pro členy tohoto profesního sdružení. Nejlepší reklamy vyberou členové AKA a vítěz bude vyhlášen 14. října, sdělila Markéta Vtípilová z asociace.
Hodnotit práce bude všech současných 67 členů AKA s tím, že agentury nebudou moci hodnotit vlastní díla, poznamenala.
Soutěž je vypsána v pěti hlavních kategoriích Televize, Rádio, Print, Direct Mail a Internet. Každá z nich se pak dělí na další čtyři části. Do soutěže mohly být přihlášeny pouze práce, které byly součástí uskutečněné kampaně, byly nasazeny více než dva týdny a překročily určitý finanční limit, který asociace nastavila. Ten byl například u celoplošné rádiové reklamy stanoven na půl milionu korun, u celoplošné reklamy v tisku to pak bylo o 300 000 korun více.