Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Do mobilů zpráva za čtvrt dolaru

Redakce MAM23. 9. 2004

Mezinárodní tenisová federace (ITF) je další sportovní organizací, která se pokusí vydělat na nových médiích. Ve spolupráci s firmou MPP Global Solutions připravila pro Světovou skupinu Davisova poháru nabídku informačního toku prostřednictvím krátkých textových zpráv.
Jedním z oficiálních sponzorů soutěže se v lednu stala firma Getronics, jejíž technologie bude pro novou službu použita. Kontrakt byl uzavřen do roku 2006 a zahrnuje další oblasti, například provoz internetových stránek prestižní soutěže národních mužských družstev a technologické vybavení kurtů, na nichž se zápasy odehrají. “Tenis je populární mezi našimi klienty i zaměstnanci,” zdůraznil volbu nové sponzorské aktivity viceprezident pro obchodní spolupráci a komunikaci Stuart Appleton.
Podmínkou pro přijímání zpráv je platba v dolarech. Zájemci z celého světa si mohou po registraci na oficiálních webových stránkách ITF objednat zpravodajství do svých mobilních telefonů podle vlastního výběru. Lze například zvolit jen jednu zemi, jejíž mužský tým bude o příštím víkendu a v dalším období ve hře, nebo kombinovat informace ze dvou zápasů, pokud se fanoušek zajímá o to, na koho by jeho tým mohl narazit v dalším kole. Je možné nechat si zasílat průběžné zpravodajství ze všech dějišť dokonce po každém skončeném setu.
Jedna SMS stojí dvacet pět centů (zhruba 6 Kč). Služba už je v provozu a ITF počítá, že zájem o ni zesílí ode dneška, kdy se uskuteční losování jednotlivých zápasů. Provozovatelé si vyhrazují právo zaslat jednu zprávu týdně, jejímž obsahem nebude výsledek nebo důležité sdělení o zápase (zranění hráče, složení čtyřhry a podobně), ale jiná nespecifikovaná informace.
Prezident mezinárodní federace Francesco Ricci Bitti potvrdil, že snahou je přitáhnout nové fanoušky a už tak početné skupině poskytnout lepší servis. “S novými technologiemi máme velké plány,” doplnil funkcionář ITF, jež tak následuje příkladu jiných řídicích organizací v různých sportovních odvětvích, například fotbalu, basketbalu a ragby. Všechny v nedávné době na rozličných formách prodeje zpravodajství z významných akcí vydělaly. Pokud se služba SMS osvědčí, bude v budoucnu možné objednat si z Davisova poháru také MMS a krátké videoklipy.

Hospodářské noviny, 23. 9. 2004, autor: (kay)

×

Televize mají výhrady k zákonu o elektronických komunikacích

Starší článek

Licenci pro vysílání v Brně získalo na osm let Rádio Student

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Rohlik.cz

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Lidé

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Knowlimits Group posiluje výzkumné oddělení. Na pozici research directora od začátku března proto nastupuje Zdeněk Kubena, který se…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více